henneke schreef:
Storm is gecastreerd voor het implantaat uit begon te werken en qua gedrag is hij net zo als met het implantaat .
Ja, maar bij Storm werkt het implantaat mogelijk ook nog. Hij heeft dezelfde als Indy en bij Indy begint het nu pas uit te werken na ruim anderhalf jaar.
Ik denk dat je pas over een jaar echt kan zeggen dat er geen verschil is in gedrag.
*Dorothea* schreef:
Ja, maar bij Storm werkt het implantaat mogelijk ook nog. Hij heeft dezelfde als Indy en bij Indy begint het nu pas uit te werken na ruim anderhalf jaar.
Ik denk dat je pas over een jaar echt kan zeggen dat er geen verschil is in gedrag.
kun je ook testen of t nog werkt,
die van mij hebben t nu half jaar
jullie hadden die langere toch/
Ik ben heel erg blij met het resultaat van het implantaat.
Ik houd Fynn heel goed in de gaten en als ik merk dat zijn gedrag (extra snuffelen en reageren op teven) weer verandert .
Of als zijn balletjes weer gaan groeien dan ga ik denk ik nog een keer voor het implantaat.
margreet schreef:
Bij Bram ook al een tijdje hoor maar aangezien ik niet veel verschil merk met toen het nog wel werkte doen we het maar niet voorlopig
Nee, Indy is op het heden ook zeer ontspannen en dat terwijl het hier wemelt van de loopse teven in de buurt.
Martine M schreef:
Ik kon dat niet kiezen, ze zeiden dat het altijd voor een half jaar was.
Klopt ze hebben ze nu alleen maar voor een half jaar mar wij waren een van de ersten in nederland die hem hebben laten zetten.
het was en proef die in utrecht gedaan werd en waar wij aan meededen.
danielle1980 schreef:
ok en heeft t een jaar gewerkt
Nou we zijn net wezen trainen met een loopse teef en mijnheer gedroeg zich nog echt voortreffelijk.
het probleem wat hij met reuen heeft was en is er nog steeds,dus daar hoef ik geen nieuw implantaat voor 8)
margreet schreef:
Nou we zijn net wezen trainen met een loopse teef en mijnheer gedroeg zich nog echt voortreffelijk. het probleem wat hij met reuen heeft was en is er nog steeds,dus daar hoef ik geen nieuw implantaat voor 8)
is het ooit wel minder geweest?
en heeft Bram het echt bij alle maten reuen of alleen eigen kaliber en groter of ook de kleintjes?