Smuldier paard bij de Jumbo?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Smuldier paard bij de Jumbo?

*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

[quote="Anthraciet"]
Maar dat is dan toch duur? Ik betaal nu bij de supermarkt volgens mij tussen de 43 en 50 cent per bakje.

Of reken ik nou helemaal verkeerd? :-\
[/quote]

Maar dat is 400 gram en dit is 500 gram.
En paard is vanzelfsprekend duurder dan rund.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

[quote="Anthraciet"]
Maar dat is dan toch duur? Ik betaal nu bij de supermarkt volgens mij tussen de 43 en 50 cent per bakje.

[/quote]
Is dit voor de complete versie of de enkelvoudige?
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Hier bij [de supercoop] betaal je ook zoiets, 35-50ct/bakje,  voor alle soorten
roos79
3-sterren
3-sterren

Bericht door roos79 »

Supermarkt prijzen voor Smuldier en de kennel/dierenspeciaalzaak prijzen liggen nogal uit elkaar...  :( maar ja... de supermarkten nemen ook wel giga hoeveelheden af. Daarnaast is het ook zo dat de supermarkt 400gr bakjes en de kennelverpakkingen 500gr zijn.

Ik verwacht niet dat de Smuldier paard beschikbaar gaat komen (any time soon) in de supermarkten, het wordt nog op veel te kleine schaal gemaakt daarvoor.
Koori
2-sterren
2-sterren

Bericht door Koori »

[quote="Anthraciet"]

[/quote]

hoi,

50 cent per bakje is 1.25 per kg  (2½ x 400 gr)  (ik betaal 0,59 per bakje compleet serie van 400 gr is 1,48 per kg)

Cindy zegt *24x500 gr, is 12 kg voor +/- 15,=  = 1,25 per kg

gr Maria
Anthraciet
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anthraciet »

[quote="Koori"]
hoi,

50 cent per bakje is 1.25 per kg  (2½ x 400 gr)  (ik betaal 0,59 per bakje compleet serie van 400 gr is 1,48 per kg)

Cindy zegt *24x500 gr, is 12 kg voor +/- 15,=   = 1,25 per kg

gr Maria

[/quote]

Maar 43 cent per bakje is 1,08 per kg ;)
Volgens mij heb ik laatst bij de supercoop 43 cent betaald voor alle smaken die ze hadden.....
Koori
2-sterren
2-sterren

Bericht door Koori »

[quote="Anthraciet"]
Maar 43 cent per bakje is 1,08 per kg ;)
Volgens mij heb ik laatst bij de supercoop 43 cent betaald voor alle smaken die ze hadden.....
[/quote]

Echt waar, ook de complete versie?  dan moet ik daar ook ff heen , en dan van de compleet beide 1 halen
en daarme naar de Jumbo. Dan zouden die de prijzen aan moeten passen.
Tenzij je het tijdens een aanbieding heb gehaald.
Maar het loont de moeite van het proberen. word dus nog vervolgd  :)
PamPapilio
1-ster
1-ster

Bericht door PamPapilio »

Ok hier wil ik ook even wat vragen..

Onze pup zit nu aan de kivo.. naja. zat, de verkoopster uit onze buurt stopt en eigenlijk eet ie er gewoon niet graag van.. t gaat er met moeite in en t liefst alleen als we er ook nog pens doordoen..

nu hebben we wel s voor de nood smuldier gehaald in de supermarkt.. dat eet ie echt een stuk liever! Nu ik dus hier las dat dat in 500 gr. verpakkingen te krijgen is en in zoveel variaties spreekt dat me zeker aan.. en 10 dozen, mja.. daar kan ik ook misschien wel s aan komen omdat ons "pupje" een kilo per dag krijgt  ;)

Maaaarrrr dan kijk ik waar t zit.. en dan is t weer in verweggistan!

nou las ik ergens over dat t gebracht wordt? maar op de site van mulder vind ik niks over de nieuwe soorten en ook niks over brengen/bestellen..

hoe moet ik dat dan doen? en zijn er dan geen verzendkosten?

en misschien een domme vraag.. ik ging er altijd een beetje vanuit dat smuldier minder goed zou zijn of dat ik er veel meer van zou moeten geven omdat t zo goedkoop is.. zelfs in de supermarkt.. maar ik begrijp van de hoeveelheid mensen die t geven dat dat dus niet zo is??  :-\ :-[
roos79
3-sterren
3-sterren

Bericht door roos79 »

[quote="PamPapilio"]

en misschien een domme vraag.. ik ging er altijd een beetje vanuit dat smuldier minder goed zou zijn of dat ik er veel meer van zou moeten geven omdat t zo goedkoop is.. zelfs in de supermarkt.. maar ik begrijp van de hoeveelheid mensen die t geven dat dat dus niet zo is??  :-\ :-[
[/quote]

Domme vragen bestaan toch niet!! :D

Kan alleen zeggen wat voor mij geld (eh... mijn dieren dan). Ik denk dat geen enkel KVV 'heilig' is, en dat afwisseling juist heel goed is wat dat betreft.
Ik kies er niet voor om 'zo goedkoop mogelijk' kvv te zoeken en dat 365 dagen te voeren. Afwisseling is het beste, zowel van kvv als ook van de verschillende smaken.  :)
Waarom het in vergelijk zo "goedkoop" is... tja wel interessant, er wordt wel eens gezegt dat het komt door de grote hoeveelheid orgaanvlees :-\
Laatst gewijzigd door roos79 op di 20 jan 2009, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Ik gaf altijd CB maar die zijn overgestapt en hebben nu veel biologische bieten in hun voer zitten. Wat op zich prima is maar Jesse kan daar niet tegen. Op de nieuwe producten van Smuldier en dan met name de Glutenvrije en de lam en rund rijst doet ze het prima.
Koori
2-sterren
2-sterren

Bericht door Koori »

[quote="PamPapilio"]
[/quote]

Ik denk dat een ieder dat voor zichzelf moet bepalen.
Misschien dat smuldier van mindere kwaliteit zou zijn, maar dat denk ik eigenlijk niet, als andere merken, maar ik denk
dat een merk naam ook betaald moet worden. Het enigste grotere verschil, is naar wat ik hier elders gelezen heb, is het calsium gebeuren, maar dat kan een ander misschien beter uitleggen. Ben er nog niet zo goed in thuis.
Ik geef zelf sinds 27 december smuldier, en onze 2 lummels smullen ervan, gaat 2 kg per dag door,
dus reken maar uit. Ben nu 20,= in de week kwijt, de Rodi van de appie, zou meer als het dubbele zijn
voor mij, en dat kan bruintje hier in ieder geval niet trekken.

gr Maria
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

[quote="roksefloks"]
Da's mooi. Maar voor mij niet haalbaar. Tien dozen..... :o
Mijn meiden eten per dag maar 550 gram en ik heb maar een tafelmodelvriezertje. :-\
[/quote]

Ik denk dat het wel haalbaar is ::)
Ik heb een klein vrieskastje, wat op een tafelmodel koelkast past. Naar schatting  65 cm hoog
Ik prop daar  7 dozen  (7x12 pakjes a 400 gr) smuldier in, en kan de deur gewoon sluiten. Maar er kan dan ook geen pakje meer bij
Hoe ik dat doe:
De kartonnen verpakking weghalen, dan stapel ik een "toren" van pakjes  netjes recht op elkaar, de toren die ernaast komt stapel ik het ondersteboven.  Smuldier heeft een schuine kant aan de bakjes, en als je zo stapelt, sluiten de bakjes heel goed op elkaar aan  en  heb je nauwelijks ruimteverlies.  Waar nog maar weinig ruimte is , zet ik  een bakje op de hoge kant, of stapel ik wat bakjes dwars voor de andere bakjes
In een tafelmodel vrieskastje  of kistje, moeten op deze manier dus zeker tien dozen passen. ::)
Laatst gewijzigd door nova op wo 21 jan 2009, 04:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Als iemand in de omgeving van Hellevoetsluis of den Haag wil bestellen, wil ik best meedoen hoor!
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

Mocht er iemand in de buurt van Den Haag, Leiden, A'dam  en het westen van Utrecht bestellen, dan wil ook ook graag meedoen hoor!  :)
Inge2104
2-sterren
2-sterren

Bericht door Inge2104 »

Als er rondom utrecht wordt besteld dan doe ik ook graag mee!

Gr Inge!

Plaats reactie