Biologisch vlees van odin
Moderator: Lizzy
Re: Biologisch vlees van odin
Ik wil het ook wel eens uitproberen maar dan voor de katten,maar bestellen via de site lukt niet,ik moet aan de 20 euro komen 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Huh? Misschien omdat je geen odintas hebt. Ik bestel gewoon extra dingetjes die ze dan bij m'n odintas stoppen.*Marga* schreef: Ik wil het ook wel eens uitproberen maar dan voor de katten,maar bestellen via de site lukt niet,ik moet aan de 20 euro komen
Maar ik kan me zo voorstellen dat ze niet enkel een paar bakkies hondenvoer leveren.
Ik ga wel in de winkel zelf kijken of ze het hebben,inderdaad heb ik geen tas van hun. 
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Helaas, het is bij mij niet meegeleverd. Volgende week retry.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoi,
Ik heb het, nu zeker een jaar geleden, ook wel 's gehad, puur om het proberen, maar vond dat er verdraaid veel lever inzat en verder wat (voor mij) onherkenbaar orgaan... zeeeeeer weinig vlees.
Vast goed van kwaliteit, leuk voor een keer, maar voro mij niet nog 's.
Tenzij het nu anders van samenstelling is natuurlijk ;-)
Suzanne
Ik heb het, nu zeker een jaar geleden, ook wel 's gehad, puur om het proberen, maar vond dat er verdraaid veel lever inzat en verder wat (voor mij) onherkenbaar orgaan... zeeeeeer weinig vlees.
Vast goed van kwaliteit, leuk voor een keer, maar voro mij niet nog 's.
Tenzij het nu anders van samenstelling is natuurlijk ;-)
Suzanne
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ga het volgende week bestellen. Ik zou het niet erg vinden als er veel lever in zit, dan heb ik tenminste een adresje voor biologische lever.
Maar blijkbaar is het dus geen ondefinieerbaar gemalen prakkie.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Nee, of althans, destijds niet ;-) het waren "blokjes" van ca 1,5 - 2 cm groot.*Dorothea* schreef: Ik ga het volgende week bestellen. Ik zou het niet erg vinden als er veel lever in zit, dan heb ik tenminste een adresje voor biologische lever.
Ik vond het een goede ervaring, vond het ook heel fijn dat het op die manier te koop is!!!! maar ik vond het niet zodanig dat ik het frequent wil voeren.
Suzanne
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Vandaag zat het er wel bij en het is idd hoofdzakelijk orgaanvlees maar dan wel biologisch
vind het er wel goed uitzien en je hebt gelijk een mix van hart/lever/nier van zo rond de 200g van rund/lam. De katten vonden het heerlijk, de hondenneuzen stonden ook omhoog
kortom zal wel met enige regelmaat meebesteld worden.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik was het vergeten te bestellen, maar ik ga het zeker doen, het klinkt goed! 8)Cindy de Wolf schreef: Vandaag zat het er wel bij en het is idd hoofdzakelijk orgaanvlees maar dan wel biologischvind het er wel goed uitzien en je hebt gelijk een mix van hart/lever/nier van zo rond de 200g van rund/lam. De katten vonden het heerlijk, de hondenneuzen stonden ook omhoog
kortom zal wel met enige regelmaat meebesteld worden.
Ik zou dan toch wel willen weten wat de verhouding tussen lever en de andere organen is...
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ja, het is op zich goed. En zeker aan te raden.*Dorothea* schreef: Ik was het vergeten te bestellen, maar ik ga het zeker doen, het klinkt goed! 8)
Ik vind dat in deze niet zo belangrijk aangezien het maar kleine verpakkingen zijn. Elk pakje is anders samengesteld. Even een indicatie, er zat zo'n 30% nier in, 20% lever en 50% hart.Borke schreef: Ik zou dan toch wel willen weten wat de verhouding tussen lever en de andere organen is...
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb vandaag 3 bakkies besteld, ik ben benieuwd wat ze van de biologische lever vinden.
Ik heb het ook besteld voor mn hond Loeka
en ze vond t heerlijk
Dus heb deze week maar weer besteld
en ze vond t heerlijk
Dus heb deze week maar weer besteld
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Het ziet er allemaal inderdaad keurig uit, geen gemalen prak maar blokjes nier, lever en hart.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze vonden het erg lekker, Sita die normaal geen lever blieft, likte de bodem uit de bak.