Sorry even klagen over verdeelpunt/distributiepunt Haaksbarf!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Sorry even klagen over Shaweca!

Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

Geluukig een nieuwe leverancier gevonden!  :)

Shaweca heeft het netjes opgelost.  :thumbsupup:
Laatst gewijzigd door Boefies op vr 23 jan 2009, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
JolandaB
4-sterren
4-sterren

Bericht door JolandaB »

[quote="Shaweca"]
Normaal reageer ik nooit op topics maar nu vond ik het wel noodzakelijk.
Als eerste betreuren wij de levertijd van een aantal diersoorten, waaronder voornamelijk Paard.
Wij zijn zoals iedereen weet in november 2007 begonnen met Haaksbarf en hebben toen het hele product aangepast en het assortiment diersoorten uitgebreid, gelukkig is dit bij iedereen goed in de smaak gevallen ook bij de honden.
Nu is het zo dat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers en dat is bij het paard nog wel eens een probleem, het komt ook niet uit nederland maar bij de franse grens, je rijdt er ook niet even heen als er iets mis is.
Wij hebben voor de haaksbarf natuurlijk bepaalde ingredienten nodig, waaronder bot, als wij dan de spullen hier uitpakken en op de bon staat bot maar het zijn longen zit ik al met een probleem daar kan ik niks mee, of je krijgt luchtpijp ipv strot, dit zijn allemaal dingen waar wij mee te maken hebben en probeerd dat maar eens op te lossen.
dan hebben we het volgende probleem gelukkig is die binnenkort opgelost want dan komt er een nieuwe vriezer bij , momenteel is onze vriescapaciteit te weinig voor het aantal orders wat er binnen komt.
En zelf de producten koud blazen gaat ook niet lukken
Eerder een nieuwe vriescel bestellen kon helaas niet want die dingen kosten nu eenmaal 15000 euro.
Ook werken wij met verkooppunten, wat helaas ook gebeurt bij een aantal verkooppunten die houden geen eigen voorraad, die bestellen wat ze als bestelling binnen hebben gekregen en verder niet, als wij dan een keer niet kunnen leveren zitten zij gelijk zonder.
Eigenlijk komt het hier op neer, we doen onze uitsterste best alles op te lossen, maar daar heb ik mijn leveranciers voor nodig en daar is geld voor nodig en dat laatste krijg je tegenwoordig niet meer zo makkelijk in tijden van crisis en recesie
ik hoop dat alles een beetje duidelijk wordt.
Voor wat betreft de communicatie, als mensen gewoon naar shaweca mailen of bellen dan kunnen ze gewoon uitleg krijgen over de situatie, daar schamen wij ons niet voor en we zijn gewoon heel open.
ik vind het dan ook zeer jammer het bovenstaande te lezen.
groetjes
Ragna
shaweca
haaksbarf

[/quote]
Misschien ook even je verkooppunt aan het jasje trekken. Als meerder verkooppunten zo met de klanten omgaan wordt de crisis voor jullie op den duur nog groter  ;)
Boefies
4-sterren
4-sterren

Re: Sorry even klagen over verdeelpunt/distributiepunt Haaksbarf!

Bericht door Boefies »

Shaweca zou contact opnemen met ze omdat ze niet te spreken zijn over ze.  Dus dat komt wel goed...
Schanulleke
1-ster
1-ster

Bericht door Schanulleke »

Makkelijk om overal Shaweca de schuld van te geven.
Ik weet dat het hardwerkende mensen zijn en ze zijn tot alles bereid.
Maar waar niet is, verliest de koning zijn recht.

De website van Shaweca geeft duidelijk aan waar de problemen mee zijn en als je tot 4 januari gesloten bent, is het m.i. logisch dat je op 5 januari nog niet kan leveren.
Ook dat heeft trouwens duidelijk op de website gestaan.

Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden over Ragna, Dirk en medewerkers!
En nee, ik krijg geen provisie ;D ;D
nikki033

Bericht door nikki033 »

Dit staat nu op hun site

Beste klanten

Ivm met de toenemende drukte doen wij SHAWECA geen leveringen meer naar particulieren alle orders ( bestellingen ) die via de webshop binnen komen zullen naar onze verkooppunten worden door gestuurd en zij zullen voor de bezorging zorgdragen mede hierdoor zal in het 2e of 3e kwartaal van 2009 onze webshop uit de lucht gaan dan kan er alleen nog maar via de verkooppunten besteld worden

Ook afhalen door particulieren is niet meer mogelijk omdat wij dan steeds van de productie af moeten en daardoor de leveringen vertraging oplopen

Het Shaweca Team
Boefies
4-sterren
4-sterren

Bericht door Boefies »

[quote="Schanulleke"]
Makkelijk om overal Shaweca de schuld van te geven.
Ik weet dat het hardwerkende mensen zijn en ze zijn tot alles bereid.
Maar waar niet is, verliest de koning zijn recht.

De website van Shaweca geeft duidelijk aan waar de problemen mee zijn en als je tot 4 januari gesloten bent, is het m.i. logisch dat je op 5 januari nog niet kan leveren.
Ook dat heeft trouwens duidelijk op de website gestaan.

Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden over Ragna, Dirk en medewerkers!
En nee, ik krijg geen provisie ;D ;D
[/quote]

Voortaan even het hele topic lezen voordat je een vijandig antwoord geeft. De bestelling had ik 18 dec gedaan en vervolgens 6 weken later bezorgd gekregen. Er was een heleboel onduidelijkheid ivm een distributie punt. Tussentijds heb ik hier met Shaweca contact over gehad. Zoals ik al eerder zei hebben ze het netjes opgelost en heb ik nu een beter beeld hoe de situatie was. Daarmee heb ik ook de titel van het topic aangepast en een reactie geplaatst dat Shaweca het netjes heeft opgelost en blijf nog steeds klant van ze.
Daarmee is het denk ik nu denk ik wel einde discussie. Dank je wel.
Schanulleke
1-ster
1-ster

Bericht door Schanulleke »

Ik had het hele topic gelezen en ik bedoelde dit absoluut niet vijandig.
Als je dit zo opgevat hebt: Sorry!
Ben blij dat alles opgelost is.

Plaats reactie