Groenten
Moderator: Lizzy
Groenten
Ik ben nog een beginner wat Barf betreft en zat eens te denken welke groenten ik allemaal aan mijn honden kan geven. Geven jullie dan 1 soort groente per maaltijd of meerderen door elkaar. En ze moeten gepureerd worden, toch?
-
xolopodenco
- 2-sterren

Re: Groenten
Ha beginner
, scroll even naar beneden, ik krijg wat van al die groententopics.
Je kunt je antwoord makkelijk vinden. Als je "groente" intikt in de zoekfunctie kun je lekker de rest van de zondag lezen over groenten.
Gewoon veel verschillende groenten pureren met uitzondering van een aantal soorten. Hou het evenwicht tussen groenten van boven en onder de grond in de gaten en varieer met de seizoenen mee. Geef geen groente waar weinig tot geen voedingsstoffen inzitten zoals sla.
succes ermee
bytheway, ik ben ook een beginner.
Je kunt je antwoord makkelijk vinden. Als je "groente" intikt in de zoekfunctie kun je lekker de rest van de zondag lezen over groenten.
Gewoon veel verschillende groenten pureren met uitzondering van een aantal soorten. Hou het evenwicht tussen groenten van boven en onder de grond in de gaten en varieer met de seizoenen mee. Geef geen groente waar weinig tot geen voedingsstoffen inzitten zoals sla.
succes ermee
bytheway, ik ben ook een beginner.
Laatst gewijzigd door xolopodenco op zo 01 feb 2009, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Je was me net voor Xolopodenco
Er is al heeeeeel veel geschreven over groentenmixen. Je kunt het woord groentenmix intypen bij de zoekfunctie en je krijgt bladzijden vol info

Er is al heeeeeel veel geschreven over groentenmixen. Je kunt het woord groentenmix intypen bij de zoekfunctie en je krijgt bladzijden vol info
Ja, ik was iets te snel met mijn nieuwe topic
Had net al het een en ander gevonden 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Goedzo!
En wat een prachtige foto's in je onderschrift! Mooie hond

En wat een prachtige foto's in je onderschrift! Mooie hond
Inderdaad! Een behoorlijk hoogKruimel schreef: Goedzo!
En wat een prachtige foto's in je onderschrift! Mooie hond![]()
![]()
Welke bedoelen jullie, want het zijn er 2 verschillende hé. 
De eerste een cocker. De tweede een Hovawart, gokje?
De eerste een cocker. De tweede een Hovawart, gokje?
ik vind ze allebei mooi 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Allebei!!!