Joeps tong / Hij is al terug! Nu met foto
Moderator: Lizzy
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Joeps tong
ben nu wel erg benieuwd 
-
RupsenStorm
- 3-sterren

ook ik ben benieuwd hoe het gegaan is Pauline, ik begreep je eerdere posting verkeerd en dacht dat het vandaag verwijderd zou gaan worden. Maar het was ene consult dus ik vraag me af wat de DA er van vind.
- Pauline
- 5-sterren

De DA gaf aan dat hij het, als het zijn eigen hond betrof, ook weg zou laten halen. Hij vond het idd op een papilloma lijken, hoewel ook hij aangaf dat het niet vaak gebeurt dat die alleen voorkomen.
Dinsdag 17 februari wordt de wrat weggehaald. Natuurlijk mocht ik bij Joep blijven totdat hij onder narcose is.
Dinsdag 17 februari wordt de wrat weggehaald. Natuurlijk mocht ik bij Joep blijven totdat hij onder narcose is.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
d'as dan geregeld!
gelijk hebbie hoor, laten weghalen!
gelijk hebbie hoor, laten weghalen!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Het lijkt me ook het beste om het weg te laten halen.
De ingreep zelf zal ook wel meevallen lijkt me, alleen die narcose altijd....
Ik wens jullie in ieder geval alvast sterkte en hoop dat het allemaal mee valt!
De ingreep zelf zal ook wel meevallen lijkt me, alleen die narcose altijd....
Ik wens jullie in ieder geval alvast sterkte en hoop dat het allemaal mee valt!
Ja op die plek en zo groot zou ik ook weg laten halen.
Fijn dat je erbij mag blijven.
Fijn dat je erbij mag blijven.
Hoi pauline,
Mijn hond heeft ook zo'n wrat gehad, mijn dierenarts heeft er een lusje omheen gedaan van operatiegaren dat strak aangetrokken zodat het wratje geen bloedtoevoer meer had en het viel er na een dag of drie af, voordeel hiervan is dat het geen wondje achterlaat en je hond niet onder narcose moet. Volgens mij zijn er ook homeopatische druppels hiertegen dat is de thuja.
succes lydia
Mijn hond heeft ook zo'n wrat gehad, mijn dierenarts heeft er een lusje omheen gedaan van operatiegaren dat strak aangetrokken zodat het wratje geen bloedtoevoer meer had en het viel er na een dag of drie af, voordeel hiervan is dat het geen wondje achterlaat en je hond niet onder narcose moet. Volgens mij zijn er ook homeopatische druppels hiertegen dat is de thuja.
succes lydia
- Pauline
- 5-sterren

Toevallig had Femke mij gisteren ook al op de Thuja gewezen!
Tja... ik heb nu voor deze optie gekozen en laat het er ook bij. Bedankt dat je me toch attendeerde op het touwtje, zo deden ze het vroeger ook! 
Ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om het kleine beetje tandsteen dat Joep heeft ook te laten verwijderen. Dan sla ik 2 vliegen in 1 klap.
Ik maak gelijk van de gelegenheid gebruik om het kleine beetje tandsteen dat Joep heeft ook te laten verwijderen. Dan sla ik 2 vliegen in 1 klap.
als hij toch ook voor de tandsteen moet dan maar 2 vliegen in een klap, succes met joep 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Fijn voor dat hij weggehaald word en dat je bij hem mag blijven!
Hier alsnog de foto's wrat:

Hier alsnog de foto's wrat:

-
cj
Pauline, sterkte de 17E met/voor Joep. Ben je er ook bij als de tegennarcose gegeven wordt?
Gr Saskia
Gr Saskia
hee !!! ik lees nu pas dat je al geweest bent
Dus de 17e ? nou, het kan er maar uit zijn !!!!
Zo is bij onze vorige Leonberger ook een flinke wrat weggehaald op deze manierlidija schreef: Hoi pauline,
succes lydia
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Sterkte meid!
Ik lees nu pas dat je al geweest bent met Joep. Sterkte de 17e