vers vlees

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: vers vlees

syl_kler
1-ster
1-ster

Bericht door syl_kler »

[quote="boskat"]
Wat ik van 2  mensen die het ook voeren,doen hun honden het er goed op,niks mis mee
Ik ben er laatst nog geweest voor kattenvlees,heel aardige man ook en ja het zit niet zo gelikt verpakt als dat van de ander kvv fabrikanten,maar het scheelt wel erg veel in prijs,kortom geen reden om er niet alleen meer heen te durven, hij maalt je niet door het vlees
En o,ja ik kreeg het gemakkelijk los van elkaar enne de 2 mensen waarvan ik weet dat ze het voeren ook
En nee ben er niet verkooppunt van!
[/quote]

hahahaha ik lig in een deuk hier, reken maar dat ik lekker ben hoor ;)

ik houd jullie op de hoogte, ga mij eens goed door het mannetje laten informeren...
boskat
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door boskat »

[quote="amazing_leeuwtje"]

hahahaha ik lig in een deuk hier, reken maar dat ik lekker ben hoor ;)

ik houd jullie op de hoogte, ga mij eens goed door het mannetje laten informeren...
[/quote]
Dat doet ie wel ,neem maar oordoppen mee,hij kan praten als brugman ;D ;D
Witjes
1-ster
1-ster

Bericht door Witjes »

Mijn witte herder en Westie eten het al ruim een jaar en doen het er heel erg goed op  ;)Tim is een prater, maar wel erg gezellig hoor ;D Hij vertelt je ook wat er precies inzit etc. Ze malen hetzelf...Ziet er altijd vers uit, al met al ben ik tevreden.
De kipvariant vond ik eerlijk gezegd ietsjes minder, maar dat komt doordat ik zelf maagjes en nekken af en toe geef, dus dan wordt het een beetje teveel kippie voor ze.
Dus bij ons is het voornamelijk de lam/rijst mix en de vleesmix .....enne...ze hebben ook lekkere verse eitjes daar hoor...  ;D
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Ben wel wat laat maar ben nog beginnend barfer, ben begonnen met vlees uit Abcoude en erg tevreden erover.
Mijn honden zijn er gek op.
Heb heel gesprek met de man gehad analyse is 70 % spiervlees 15 % kaal bot en 15 % orgaan milt en long.
Hij vertelde als ik het officieel met analyse moet verkopen word het veel duurder.
Het vlees is ook bij dierenartsen te koop en die staan er volledig achter.
De vergulde hond (een dierenwinkel in Amsterdam verkoopt het ook onder de naam hun huismerk, daar kost zo'n pakje wel compleet 1,40 euro, een kennel in Zwaagdijk verkoopt het ook is daar iets goedkoper ik geloof 1,20 ook als hun eigen huismerk.
Als jullie die kennelnaam willen weten meld het even zal ik het opzoeken.
Ze schrijven ook over het vlees en voeren het ook in de kennel.
Ik ben er erg blij mee en je kan het ook ophalen in zaanstad want daar staat de fabriek waar het word gemaakt, is bij de treinhalte koog bloemwijk je moet dan wel een tijd en datum afspreken.
Ik doe s'morgens vers vlees en s'avonds barf.
Groeten Marjan
Silvia V.
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door Silvia V. »

[quote="deja"]
Ben wel wat laat maar ben nog beginnend barfer, ben begonnen met vlees uit Abcoude en erg tevreden erover.
Mijn honden zijn er gek op.
Heb heel gesprek met de man gehad analyse is 70 % spiervlees 15 % kaal bot en 15 % orgaan milt en long.
Hij vertelde als ik het officieel met analyse moet verkopen word het veel duurder.
Het vlees is ook bij dierenartsen te koop en die staan er volledig achter.
De vergulde hond (een dierenwinkel in Amsterdam verkoopt het ook onder de naam hun huismerk, daar kost zo'n pakje wel compleet 1,40 euro, een kennel in Zwaagdijk verkoopt het ook is daar iets goedkoper ik geloof 1,20 ook als hun eigen huismerk.
Als jullie die kennelnaam willen weten meld het even zal ik het opzoeken.
Ze schrijven ook over het vlees en voeren het ook in de kennel.
Ik ben er erg blij mee en je kan het ook ophalen in zaanstad want daar staat de fabriek waar het word gemaakt, is bij de treinhalte koog bloemwijk je moet dan wel een tijd en datum afspreken.
Ik doe s'morgens vers vlees en s'avonds barf.
Groeten Marjan
[/quote]

Hoi Marjan,

Ik zou die kennelnaam wel willen weten, want Zwaagdijk is redelijk dicht bij mijn woonplaats. Dan kan ik daar misschien iets bestellen.
Mag ook per pb hoor...

Groetjes,
Silvia
Ulrike
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ulrike »

Ik heb zelf ook een poosje geleden dit vlees van lotgering gekocht bij iemand in de buurt. De honden vonden het erg lekker. Wel zat er jammer genoeg rijst in de versie met lam, voor mij een reden om het niet meer te geven.

Het trok mij zo aan omdat het volgens mij biologisch vlees is als ik me goed heb laten informeren, maar ik zie het hier nergens genoemd.. Voor biologische kvv is het spotgoedkoop en volgens mij is de kwaliteit niet slecht. Ik weet niet of ik het aan zou durven om alleen dit te geven(omdat voor mij de samenstelling nog niet helemaal duidelijk is) , maar om het te gebruiken bij het afwisselen vind ik het erg fijn.

Plaats reactie