rodi compleet??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: rodi compleet??

Red_Hunter
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Red_Hunter »

[quote="Wesley"]
  energique hoe is dat verpakt?per plakjes toch??en hoeveel plakken zitten der in?heb toevallig gisteren op website gekeken!en verkooppunt is dichtbij.. ik kan helaas nu niet echt barfen door vriezer problemen..heb heel weinig ruimte nu! geef je rodi worst?of rodi compleet? worst gebruik ik voor beloning!
[/quote]
sorry even weg geweest.
Energique zijn driehoekjes van 100 gr. Ik koop dozen van 12 kg en die 12 kg kan dan precies in 1 vrieslade.
Ik geef dan rodi kompleet erbij.

Groetjes Trudie
Diane77
1-ster
1-ster

Bericht door Diane77 »

Hi Wesley,

Mijn teckel dames hebben lange tijd op Rodi compleet geleefd, echter ze hadden vrij veel nodig per dag om aan hun voeding te komen. Ishta is ca 3,5 kg en at 2 plakken (200 gr) per dag! Ook Katy at 2 plakken maar die krijgt niet zoveel anders wordt ze te dik.  ;) Dit omdat ze niet meer zo actief is...
Mijn oudste Katy van 14 had regelmatig last van dunne ontlasting of ze ontlastte erg moeizaam.  :(
Ishta's ontlasting was met Rodi Compleet zoals gewoonlijk erg compact en droog.

Een paar maanden terug weigerden mijn dames om Rodi compleet te eten. Dagen achtereen... Ook Duck wilden ze niet meer. Toen ben ik overgegaan op CB en af en toe Barf. CB vinden ze heerlijk en eten het binnen no-time op.  Katy's ontlasting is nu stukken beter; ik hoef geen vieze broeken meer uit te wassen  :D. Ik heb langhaar teckels en vooral Katy's haar groeit erg snel.

Barfen gaat ook goed, echter mijn dames vinden niet alles lekker en bottenwerk laten ze liggen. Laatst had ik bij Herby lamsvlees, botmix gemalen en kalkoen besteld. Het vlees heb ik toen allemaal fijn gesneden en gemixt met gemalen pens. Verpakt in porties en opnieuw ingevroren. Ze hebben daar van gesmuld! Wel erg veel werk hoor! Groenten en fruit lust Katy echt niet maar Ishta is een echte fruit teckel, dus dat zit wel goed. Katy is meer een gras teckel... ze graast regelmatig wat verse jonge grassprietjes  ;D

Veel succes met jouw Barf en KVV activiteiten!
Wesley
1-ster
1-ster

Bericht door Wesley »

[quote="Diane77"]
Hi Wesley,

Mijn teckel dames hebben lange tijd op Rodi compleet geleefd, echter ze hadden vrij veel nodig per dag om aan hun voeding te komen. Ishta is ca 3,5 kg en at 2 plakken (200 gr) per dag! Ook Katy at 2 plakken maar die krijgt niet zoveel anders wordt ze te dik.  ;) Dit omdat ze niet meer zo actief is...
Mijn oudste Katy van 14 had regelmatig last van dunne ontlasting of ze ontlastte erg moeizaam.  :(
Ishta's ontlasting was met Rodi Compleet zoals gewoonlijk erg compact en droog.

Een paar maanden terug weigerden mijn dames om Rodi compleet te eten. Dagen achtereen... Ook Duck wilden ze niet meer. Toen ben ik overgegaan op CB en af en toe Barf. CB vinden ze heerlijk en eten het binnen no-time op.  Katy's ontlasting is nu stukken beter; ik hoef geen vieze broeken meer uit te wassen  :D. Ik heb langhaar teckels en vooral Katy's haar groeit erg snel.

Barfen gaat ook goed, echter mijn dames vinden niet alles lekker en bottenwerk laten ze liggen. Laatst had ik bij Herby lamsvlees, botmix gemalen en kalkoen besteld. Het vlees heb ik toen allemaal fijn gesneden en gemixt met gemalen pens. Verpakt in porties en opnieuw ingevroren. Ze hebben daar van gesmuld! Wel erg veel werk hoor! Groenten en fruit lust Katy echt niet maar Ishta is een echte fruit teckel, dus dat zit wel goed. Katy is meer een gras teckel... ze graast regelmatig wat verse jonge grassprietjes  ;D

Veel succes met jouw Barf en KVV activiteiten!
[/quote]  sorry ben tijdje ziekgeweest dus lees dit nu voor het eerst!! ja had het gekocht voor afwisseling!gaf 2plakken voor avond eten had het idee dat ie daarna nog honger had! ga van de week een keer smuldier proberen! want de smaken van cb kan die nou wel zo beetje! ja barfen gaat nu rot door vriezer problemen!gaat echt te duur worden als ik per dag moet kopen!dus barfen ga ik pas doen als ik op mezelf woon!tot die tijd kvv!leuk dat je zelf zo bezig bent! ze genieten der zeker heerlijk van? groetjes
moniqueo
4-sterren
4-sterren

Bericht door moniqueo »

Heb een poosje rodi gegeven de hondjes deden het er prima op.
De honden doen het hier op rodi en smuldier beter dan op duck.
Wesley
1-ster
1-ster

Bericht door Wesley »

[quote="Tossi"]
Heb een poosje rodi gegeven de hondjes deden het er prima op.
De honden doen het hier op rodi en smuldier beter dan op duck.

[/quote]bewijst maar weer wat duurder is hoeft niet altijd beter te zijn!! verschilt per hond denk ik!als je hond het er maar goed op doet!! ik ga smuldier van de week ook even kopen, ben der wel benieuwd naar!

Plaats reactie