Tristan toch weer slechter
Moderator: Lizzy
Re: Tristan slechter
pfff wat een naar bericht zeg.
De duimen draaien hier op volle toeren.
Sterkte
De duimen draaien hier op volle toeren.
Sterkte
Een heel kleinstapje vooruit! Goed zo!! 
Hoe is de nacht geweest? Ik hoop dat het steeds een beetje beter gaat.
We blijven duimen hoor!

Hoe is de nacht geweest? Ik hoop dat het steeds een beetje beter gaat.
We blijven duimen hoor!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig wat vooruitgang!
ik blijf door duimen!!
ik blijf door duimen!!
Hoe is het vannacht gegaan en hoe gaat het nu met hem?
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vannacht heeft hij heel rustig naast me gelegen op z'n kussen. Hij heeft zich een paar keer omgedraaid; aai over de bol, dekentje erover en samen weer verder slapen. 
Het wordt in ieder geval niet slechter. Hij stond vanmorgen uit zichzelf op om te drinken/plassen en heeft een paar minuutjes buiten gelopen en gesnuffeld. Hij loopt nog steeds 'dronken' maar valt niet meer om naar de zijkant en kon ook weer op drie benen plassen. Hij heeft zelfs even gedraafd in de tuin toen er een andere hond langs kwam. Stond ook bij de achterdeur klaar om mee te gaan wandelen toen we met Moyra weggingen, maar dat hebben we toch maar niet gedaan.
Verder ligt hij alleen maar.
We hebben straks contact met de da en zelf willen we doorgaan met de cortico. Als hij daar doorheenbreekt en toch slechter wordt dan zien we wel weer verder. Op dit moment vind ik hem nog niet slecht genoeg om hem al te laten gaan, en we zijn er ook nog niet aan toe. Hij heeft geen pijn en is zich nog goed bewust van alles, eet en drinkt goed. Alleen de coördinatie is pet.
We gaan ervoor; eerst maar eens kijken hoe de komende dagen verlopen.
Het wordt in ieder geval niet slechter. Hij stond vanmorgen uit zichzelf op om te drinken/plassen en heeft een paar minuutjes buiten gelopen en gesnuffeld. Hij loopt nog steeds 'dronken' maar valt niet meer om naar de zijkant en kon ook weer op drie benen plassen. Hij heeft zelfs even gedraafd in de tuin toen er een andere hond langs kwam. Stond ook bij de achterdeur klaar om mee te gaan wandelen toen we met Moyra weggingen, maar dat hebben we toch maar niet gedaan.
We hebben straks contact met de da en zelf willen we doorgaan met de cortico. Als hij daar doorheenbreekt en toch slechter wordt dan zien we wel weer verder. Op dit moment vind ik hem nog niet slecht genoeg om hem al te laten gaan, en we zijn er ook nog niet aan toe. Hij heeft geen pijn en is zich nog goed bewust van alles, eet en drinkt goed. Alleen de coördinatie is pet.
We gaan ervoor; eerst maar eens kijken hoe de komende dagen verlopen.
Hij is in ieder geval niet slechter geworden, dat is al goed nieuws! Sterkte de komende dagen 
fijn dat het iets beter gaat en dat ie er in ieder geval geen pijn van heeft.......
Sterkte en veel beterschap voor Tristan!!
Sterkte en veel beterschap voor Tristan!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig niet slechter, zelfs wat vooruitgang!!!
ppff pak van me hart!!
hoop dat ie iedere dag een stukje opknapt!
ppff pak van me hart!!
hoop dat ie iedere dag een stukje opknapt!
-
karin2
- 5-sterren

pf gelukkig knapt ie wat op
voorzichtige knuffel voor Tristan
voorzichtige knuffel voor Tristan
Goed zo!!tristan schreef: Vannacht heeft hij heel rustig naast me gelegen op z'n kussen. Hij heeft zich een paar keer omgedraaid; aai over de bol, dekentje erover en samen weer verder slapen.
We gaan ervoor; eerst maar eens kijken hoe de komende dagen verlopen.![]()
Elk stapje is er één
Gelukkig knapt hij weer wat op en eet/drinkt hij goed 
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ik lees net dat hij vanmorgen ietsjes beter is..... goed zo.... hier draaien de duimen gewoon door 
-
RupsenStorm
- 3-sterren

ochee die arme Tristan, maar gelukkig is ie alweer ietsie beter. Ik duim voor jullie door. Sterkte voor jullie allemaal 
In ieder geval vooruitgang en dat geeft weer hoop ! We blijven duimen door Tristan.
Wat een zorgen!
Gelukkig gaat het nu wat beter met hem, geef hem maar een lekkere knuffel
Gelukkig gaat het nu wat beter met hem, geef hem maar een lekkere knuffel