Ook ik wil jullie veel sterkte wensen voor de komende nacht en hoop oprecht dat je morgen goed en duidelijk krijgt wat er aan de hand is.
Een zachte knuffel voor Tristan.
Moderator: Lizzy

Lijkt me een strak plan.tristan schreef: Naar de Tweede Lijn kun je alleen op verwijzing van je da. We hebben het er zondag met de da over gehad, of we daar naar toe zouden gaan en dat kon, maar hebben er (in goed overleg) voor gekozen om bij haar verder te gaan met foto's en behandeling.
Ik ben ervan overtuigd dat we er ook nu nog zó heen kunnen als we dat zouden willen, die verwijzing krijgen we wel. Ik weet alleen niet of het op dit moment veel meer toe gaat voegen dus wachten we eerst even af wat ze daar van de foto's zeggen.
Het is heel frustrerend dat je geen duidelijk beeld krijgt van wat er aan de hand is. En je wordt er ook heel boos van......Maar we begrijpen ook dat het soms helemaal niet makkelijk is om snel een sluitende diagnose te stellen. Dus gaan we nog maar weer overleggen, vragen en dóórvragen om de situatie duidelijk te krijgen en hopen op een snelle reactie van de Tweede Lijn.
Ik hang iig morgen net zo lang aan de telefoon tot het mij duidelijk is wat het traject voor de komende dagen gaat worden.
En hoop ondertussen dat de Cortaphen iets gaat doen.