wat is dat ...
Moderator: Lizzy
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: wat is dat ...
nou gelukkig zeg dat klinkt helemaal super hoor.
nu eventjes strakies afwachten
nu eventjes strakies afwachten
ik ookAnthraciet schreef:
Ik herken het overigens wel, dat je de halve nacht ligt te bedenken hoe je op iemand anders zijn opmerkingen zal gaan reageren en dan doen ze iets waar je niet aan gedacht had![]()
Het klinkt goed Ellen, dat je een goed gevoel hebt bij deze DA scheelt al een heeeeele berg !!!!!!
Goed zo: goed gedaan! Meteen doorpakken, wég met de zorgen...
Ik duim dat het allemaal onschuldig blijkt te zijn en dat je aan deze dierenarts een hele fijne blijft houden.
Sterkte zometeen (nu...)!
Ik duim dat het allemaal onschuldig blijkt te zijn en dat je aan deze dierenarts een hele fijne blijft houden.
Sterkte zometeen (nu...)!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
we zijn er weer, zimba heeft een ontstoken maagwand, zijn slijmvlies is erg opgezet en hij heeft een maagzweer..geen vlekjes of andere 'enge' dingen!!
hij was super lief, ik bleef lekker bij hem..
verder ziet zijn organen er toppie uit, dat zijn ze allemaal afgegaan.....
heeft zitac gekregen en als ie er erg veel last van heeft(spugen) een anti braakmiddel..
verder effies rustig aan met botwerk dus krijgt ie deze week iig kvv en volgende week gaan we rustig aan weer verder..
hij heeft giga jeuk, heel zijn buik is kaalgeschoren, dus dat ga ik zo effies insmeren..
als jullie eens weten hoe opgelucht ik ben!!!!!!
hij was super lief, ik bleef lekker bij hem..
verder ziet zijn organen er toppie uit, dat zijn ze allemaal afgegaan.....
heeft zitac gekregen en als ie er erg veel last van heeft(spugen) een anti braakmiddel..
verder effies rustig aan met botwerk dus krijgt ie deze week iig kvv en volgende week gaan we rustig aan weer verder..
hij heeft giga jeuk, heel zijn buik is kaalgeschoren, dus dat ga ik zo effies insmeren..
als jullie eens weten hoe opgelucht ik ben!!!!!!
Hoera dat het 'maar' een maagzweer is!
Kriebel hem maar lekker over z'n kale buikje
Kriebel hem maar lekker over z'n kale buikje
Ellen ik ben echt blij voor je! Dit is oplosbaar en je weet wat het is nu :-*. Geen zorgen meer om Zimba!
Dat is zeker een opluchting
, nu moeten de medicijnen z'n werk gaan doen. Gelukkig niks ernstigs!
O gelukkig... het is te "repareren", grote opluchting, alleen...........nu is hij even niet meer het knapste ventje van het park, met een kale buik.......of juist wel ????
Heb je er met de DA nog over gehad wat mogelijk de oorzaak kan zijn....of kan zoiets er opeens zijn ?
Heb je er met de DA nog over gehad wat mogelijk de oorzaak kan zijn....of kan zoiets er opeens zijn ?
wat een goed nieuws!! (voor zover een maagzweer goed nieuws betekent
)
knuffel voor je streskipje
knuffel voor je streskipje
Fijn Ellen,
dat het duidelijk is, en gelukkig "mee" valt.
En wat de arts betreft, als het een groepspraktijk is, volgende keer gewoon weer naar deze arts vragen.
daar behoren ze rekening mee te houden, als je op afspraak komt, dat is bij ons in ieder geval wel zo.
gr Maria
dat het duidelijk is, en gelukkig "mee" valt.
En wat de arts betreft, als het een groepspraktijk is, volgende keer gewoon weer naar deze arts vragen.
daar behoren ze rekening mee te houden, als je op afspraak komt, dat is bij ons in ieder geval wel zo.
gr Maria
pff gelukkig meid geen enge dingen. ik hoop dat hij gauw hersteld is 
Wat een opluchting dat het iets is wat gewoon met medicatie te behandelen is!
Smeer zijn geschoren kriebelbuik maar lekker in met iets verzachtends! :-*
Smeer zijn geschoren kriebelbuik maar lekker in met iets verzachtends! :-*
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zwakke maag, lichte vorm van gastritis en id stress...
ze kennen het verhaal en zeiden dat het goed mogelijk is dat ie door alle veranderingen last kreeg..
zijn buikkie is echt erg kaal, en een jeuk...
wel een mooi roze buik
ze kennen het verhaal en zeiden dat het goed mogelijk is dat ie door alle veranderingen last kreeg..
zijn buikkie is echt erg kaal, en een jeuk...
wel een mooi roze buik
de rest heb ik al gezegd.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff