Kan ik haar de voedingsstoffen die ze nu niet via vis binnenkrijgt op een andere manier geven?
Geen vis meer...
Moderator: eelke
Geen vis meer...
Zoals aangeraden wordt, ben ik niet alleen afgestapt van de br*k, maar ben ik ook 1x per week vis gaan geven... en mijn Britt lust absoluut vis. Zalm, tonijn, kabeljauw, alles gaat er goed in... maar... het komt er per ommegaande (binnen 5 minuten) weer uit! Ik ben dus maar gestopt met vis geven, want dit had geen zin. (Nog afgezien van het feit dat ik al sta te kokhalzen als ik de verse vis in de voerbak doe... kun je nagaan hoe ik er aan toe ben als ik de uitgekotste versie moet opruimen
)
Kan ik haar de voedingsstoffen die ze nu niet via vis binnenkrijgt op een andere manier geven?
Re: Geen vis meer...
Heb je rauwe vis gegeven? Of uit blik? Als je rauw hebt gegeven: zou je af en toe een blikje kunnen geven/proberen. En verder kun je voor de omega's 3 regelmatig wild voeren. En groenten. En chlorella. Of visolie geven.
Geef je een hele maaltijd vis? Je zou eens kleine beetjes kunnen mengen door de rest van het voer. Wellicht is het te vet om een grotere hoeveelheid ineens te eten.
Falco krijgt ook geen vis meer. Om dezelfde reden. Daarbij staat ie onder de bultjes als ie door een vis dode vis gerold heeft, dus ik vermoed bij hem iets van een allergie, ofzo. Ik geef iedere dag groenten, af en toe een eitje, soms chlorella en regelmatig een paar eetlepels van een gemalen notenmixje (walnoot, pompoenpitten en sesamzaadjes).
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier ook geen hele vismaaltijden, om dezelfde redenen. Ted heeft een ijzeren maag, maar vis...die komt er onherroepelijk uit. Je kunt vis geven door kleine beetjes door het normale voer te mengen. Of je kunt Omega-3 los supplementeren. Mijn dames krijgen visolie.
Ik heb blik en rauw geprobeerd. Blik gaat beter dan rauw, dat wel. Ik vond ergens een vloeibare schapenvet met de omega's erin. Dus probeer ik dat even, zien hoe het gaat.
[quote="Iris73"]
Ik heb blik en rauw geprobeerd. Blik gaat beter dan rauw, dat wel. Ik vond ergens een vloeibare schapenvet met de omega's erin. Dus probeer ik dat even, zien hoe het gaat.
[/quote]
Dat zou ik in de winkel laten. Vloeibaar schapenvet is echt drie keer niks. Je kunt gewoon bij de hema of etos of drogist visolie capsules halen, dat is veel gezonder.
[/quote]
Dat zou ik in de winkel laten. Vloeibaar schapenvet is echt drie keer niks. Je kunt gewoon bij de hema of etos of drogist visolie capsules halen, dat is veel gezonder.