ik weet dat dat met Ellen ook zo was, ze wilde Weirdo ook zo graag bezoeken, maar daar was ook de angst voor de terugslaggertruida schreef: Esther ja we mogen haar bezoeken , maar ze zijn bang dat Noa een terug slag krijgt als wij weer weg gaan . En ze mag zich niet opwinden ivm kans op bloedingen . Het is heel hard , hard het is onverdraaglijk mijn kleine meisje daar , jij kent haar vrolijkheid dus je weet wat ik bedoel.
Zo raar!
Moderator: Lizzy
Re: Zo raar!
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja ,ik snap dat ook wel,maar wat duren de dagen nu wel lang zeg.
Ze is nu een week van huis?
Wij maken het hier op BP allemaal op een afstandje mee en dat lijkt voor ons allemaal al een eeuwigheid laat staan voor jullie.
Nog even volhouden en dan is ze weer fijn thuis, daar gaan we in iedergeval allemaal vanuit , toch?
Ze is nu een week van huis?
Wij maken het hier op BP allemaal op een afstandje mee en dat lijkt voor ons allemaal al een eeuwigheid laat staan voor jullie.
Nog even volhouden en dan is ze weer fijn thuis, daar gaan we in iedergeval allemaal vanuit , toch?
Ik heb alles gevolgd en het is erg indrukwekkend wat jullie en jullie lieverd allemaal moeten meemaken, je bent zo onmachtig... Ik wens jullie heel veel sterkte en ik duim natuurlijk mee!!
Groeten van Angel
Groeten van Angel
Nou ik vind het ook positief klinken.
Tuurlijk is ze er nog niet, maar als de artsen zeggen dat het z'n tijd nodig heeft , is dat nog niet zo negatief toch?
Maar desalniettemin...............de duimpjes blijven draaien hoor!!
Tuurlijk is ze er nog niet, maar als de artsen zeggen dat het z'n tijd nodig heeft , is dat nog niet zo negatief toch?
Maar desalniettemin...............de duimpjes blijven draaien hoor!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
en dat is zo verdomde moeilijk, dat doet zeer.....Nynke F schreef: ik weet dat dat met Ellen ook zo was, ze wilde Weirdo ook zo graag bezoeken, maar daar was ook de angst voor de terugslag![]()
![]()
![]()
ik hoop dat je je kleine meisje snel weer thuis heb
Voor nu gelukkig betere bercihten, ik duim van harte mee dat je kleine weer snel thuis is 
dat weet ik lieverdvanaalst schreef: en dat is zo verdomde moeilijk, dat doet zeer.....
-
Anneke en Petal
- 2-sterren

Dat lijkt me zo ontzettend moeilijk, maar het klinkt wel logisch. Als ze jullie ziet en je gaat dan weer weg.................
We blijven maar hopen dat het herstel zich doorzet. We denken aan jullie.
We blijven maar hopen dat het herstel zich doorzet. We denken aan jullie.
-
Gertruida.
- 4-sterren

- Contacteer:
Noa mag naar huis. . vanmiddag om 3 uur mogen we haar halen, Echt waar onze kleine meid weer thuis . Vanavond krijgen jullie verslag , oooooooooooooo me kind weer thuis .Ik huil maar kan het haast niet geloven .
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWgertruida schreef: Noa mag naar huis. . vanmiddag om 3 uur mogen we haar halen, Echt waar onze kleine meid weer thuis . Vanavond krijgen jullie verslag , oooooooooooooo me kind weer thuis .Ik huil maar kan het haast niet geloven .
SUPER ZEG
wat heerlijk
JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gertruida schreef: Noa mag naar huis. . vanmiddag om 3 uur mogen we haar halen, Echt waar onze kleine meid weer thuis . Vanavond krijgen jullie verslag , oooooooooooooo me kind weer thuis .Ik huil maar kan het haast niet geloven .
Ik kom een gebakkie halen
-
dineke-cavalier
- 2-sterren

wat goed nieuws zeg, jullie kunnen vast niet wachten tot het vanmiddag is !! 
o wat zal het fijn zijn om jullie meissie weer lekker te mogen vast houden en te kunnen knuffelen.
gr. dineke

o wat zal het fijn zijn om jullie meissie weer lekker te mogen vast houden en te kunnen knuffelen.
gr. dineke
OOooo wat geweldig!! Ik ben zo blij voor jegertruida schreef: Noa mag naar huis. . vanmiddag om 3 uur mogen we haar halen, Echt waar onze kleine meid weer thuis . Vanavond krijgen jullie verslag , oooooooooooooo me kind weer thuis .Ik huil maar kan het haast niet geloven .
Goed nieuws!!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een goed nieuws!