Zo raar!
Moderator: Lizzy
Re: Zo raar!
Ze wordt gelukkig weer helemaal de oude 
-
Gertruida.
- 4-sterren

- Contacteer:
Noa laat het allemaal over zich heen komen , wil steeds bij je zitten , wil gedragen worden , op de stoel of bank gaat ze voor staan ik wil kontje , nu dat gebeurd dan ook , heerlijk dat ze weer thuis is !
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

He gelukkig!
-
Gertruida.
- 4-sterren

- Contacteer:
Zo ik ben weer terug van de Crufts en ik heb genoten . Rosa is gisteren naar da geweest om bloed te prikken bij Noa en niet te geloven de bloedplaatjes waren weer gestegen naar 220.00, dus dat gaat de goede kant op . Volgende week als het bloed weer gestegen is gaan ze in overleg met Gent de pred aanpassen dus nu weer afwachten maar tot nu toe gaat het de goede kant op . Noa slaapt veel maar tutten dat vindt ze nog steeds zalig , groetjes Guurt .
Welkom terug Guurt. Wat fijn dat het zo goed gaat !!!
Hoeveel moet de waarde van de bloedplaatjes eigenlijk zijn?
Hoeveel moet de waarde van de bloedplaatjes eigenlijk zijn?
Super Guurt

-
Gertruida.
- 4-sterren

- Contacteer:
Truus wij weten niet hoe hoog de waarde moet zijn , het is tussen de 175.000 en 500.000 , ik vraag dat volgende week . Maar het is wel zo dat bij 40% bij de cavaliers de waarden heel laag zijn, dat noemden hij een mutatie dat we niet wisten , hoog zal Noa niet komen , maar met deze waarde zijn we al blij .Haar bloed wordt daar op onzerzocht .Wel vinden we het ook belangrijk dat we nu weten dat het ITP is en door Sylvia haar ervaring zijn we wel op het goede spoor gekomen .Maar gisteren liet Rosa haar bloedwaarde weten via sms omdat ik op de Crufts was maar wat was ik blij nog steeds stijgende lijn , ik was zo blij niet lachen dat ik een roze etensbakje in de vorm van een hartje voor Noa heb gekocht .
-
Femke
- 5-sterren

ahhhhhh wat lief van jegertruida schreef: Truus wij weten niet hoe hoog de waarde moet zijn , het is tussen de 175.000 en 500.000 , ik vraag dat volgende week . Maar het is wel zo dat bij 40% bij de cavaliers de waarden heel laag zijn, dat noemden hij een mutatie dat we niet wisten , hoog zal Noa niet komen , maar met deze waarde zijn we al blij .Haar bloed wordt daar op onzerzocht .Wel vinden we het ook belangrijk dat we nu weten dat het ITP is en door Sylvia haar ervaring zijn we wel op het goede spoor gekomen .Maar gisteren liet Rosa haar bloedwaarde weten via sms omdat ik op de Crufts was maar wat was ik blij nog steeds stijgende lijn , ik was zo blij niet lachen dat ik een roze etensbakje in de vorm van een hartje voor Noa heb gekocht .
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig dat alles zo goed gaat!!
Gaat echt helemaal de goede kant op. En wat is nou leuker om dat te vieren met een mooi kadootje voor haar 
- roksefloks
- 4-sterren

Fijn zeg dat Noa's trombo's zo om hoog schieten. Bij Roxy lukte dat pas na een jaar.
Die heeft een jaar lang rond de 80.000 geschommeld. Dat waren stressie tijden.
Ik heb zo maar goede moed dat het Noa een acuut geval was. Roxy was helaas chronisch, maar heeft het ook lang gered op de prednison.
Maar ik ben hartstikke blij voor jullie.
Die heeft een jaar lang rond de 80.000 geschommeld. Dat waren stressie tijden.
Ik heb zo maar goede moed dat het Noa een acuut geval was. Roxy was helaas chronisch, maar heeft het ook lang gered op de prednison.
Maar ik ben hartstikke blij voor jullie.
-
Gertruida.
- 4-sterren

- Contacteer:
We zijn net terug van de da en met het bericht dat de bloedplaatjes weer gedaald zijn naar 140.000 , en we weten niet wat de oorzaak daarvan is ,maar wel door blijven gaan met de pred. Noa moet toch alleen bliven slapen en veel rusten . En da zei ook nog dat ze heel erg verzwakt is , hoe kunnen wij dat aanpakken , iemand advies daarover ? Volgende week weer terug om weer te prikken , wat een zorg zeg om onze kleine meid , groetjes Guurt .
Up and down again 
Wat balen is dat Guurt.. Ik heb helaas ook geen advies daarover..
Wat balen is dat Guurt.. Ik heb helaas ook geen advies daarover..