zuivel
Moderator: eelke
-
helenavantroje
- 3-sterren

zuivel
Is zuivel een belangrijk onderdeel van het dieet? Mijn rottweiler Bowy is nl. allergisch ervoor, dus wil dat weglaten. Hij krijgt voor de rest sinds een week alle ingredienten van het dieet, hij glimt nu al mooi! Het is echt een feestje voor ze, ik vind het wat minder, vooral die meur uit de ijskast, vanavond staan vissenkoppen op het menu, zucht.
- Angelique
- 5-sterren

Re: zuivel
[quote="helenavantroje"]
Is zuivel een belangrijk onderdeel van het dieet? Mijn rottweiler Bowy is nl. allergisch ervoor, dus wil dat weglaten. Hij krijgt voor de rest sinds een week alle ingredienten van het dieet, hij glimt nu al mooi! Het is echt een feestje voor ze, ik vind het wat minder, vooral die meur uit de ijskast, vanavond staan vissenkoppen op het menu, zucht.
[/quote]
Nee. Zuivel is helemaal geen noodzaak en hoort goed beschouwd niet in een hondenmenu thuis. Je kunt dat dus gerust weglaten.
[/quote]
Nee. Zuivel is helemaal geen noodzaak en hoort goed beschouwd niet in een hondenmenu thuis. Je kunt dat dus gerust weglaten.
-
helenavantroje
- 3-sterren

bedankt voor je antwoord!
[quote="helenavantroje"]
vooral die meur uit de ijskast, vanavond staan vissenkoppen op het menu, zucht.
[/quote]
Ik heb het eten van de honden niet in mn ijskast staan.
Ik ontdooi in de garage op de vriezers , en daar blijft het staan totdat ze gaan eten.
zomers leg ik een schaal over de bakken heen, tegen de vliegen
Wil je t werkelijk in je eigen de koelkast zetten , dan in een afgesloten kom.
weg meur
vooral die meur uit de ijskast, vanavond staan vissenkoppen op het menu, zucht.
[/quote]
Ik heb het eten van de honden niet in mn ijskast staan.
Ik ontdooi in de garage op de vriezers , en daar blijft het staan totdat ze gaan eten.
zomers leg ik een schaal over de bakken heen, tegen de vliegen
Wil je t werkelijk in je eigen de koelkast zetten , dan in een afgesloten kom.
weg meur
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Lang leve meneer Tupperware
of anders Blokker of de huishoudwinkel. Die verkopen prima koelkastdozen met luchtdichte deksels in allerlei formaten.
Mijn hond is gek op melk
En ze heeft er niets van
Is toch okee ?
En ze heeft er niets van
Is toch okee ?