Terry, een bijna onmogelijk beslissing update pag5

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Terry, een bijna onmogelijk beslissing

chamourel
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door chamourel »

ook wij duimen mee dat het morgen al kan en dat het helemaal goed komt..... :-* :-*
sterkte
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Ook ik hoop voor Terry en jullie dat het helemaal goed gaat komen
conleeuw
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door conleeuw »

ook hier gaan de duimen op volle toeren draaien 
margreet
5-sterren
5-sterren

Bericht door margreet »

Pffffffffff wat een moeilijke beslissing zeg, ik hop van ganser harte dat je maandag terecht kan :-*
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Sterkte!
cathrien
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door cathrien »

Heel veel sterkte morgen. We duimen dat de operatie gewoon doorgaat.
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

sterkte met Terry !!!!!!!
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Heel veel sterkte morgen!
Do

Bericht door Do »

ik wens je ook heel veel sterkte
toch wil ik iets kwijt
Lupa was absoluut nog niet klaar met haar leven hier en toch hebben we moeten kiezen om haar te laten gaan
kwaliteit was voor ons belangrijker dan kwantiteit

ik wens je heel veel wijsheid toe!
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Heel veel sterkte gewenst.  :bigarmhug:
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Do schreef: ik wens je ook heel veel sterkte
toch wil ik iets kwijt
Lupa was absoluut nog niet klaar met haar leven hier en toch hebben we moeten kiezen om haar te laten gaan

Ik denk dat "moeten" kiezen is; hebben ervoor gekozen. Ieder maakt zijn of haar keuzes op zijn of haar manier, met de voor haar wegende argumenten. Het verhaal van Cindy klinkt heel weloverwogen en voor mij ook heel plausibel. Zou dezelfde keuze gemaakt hebben. Nee heb je, ja kun je krijgen. Terry krijgt nu in ieder geval een kans en het zal gaan zoals het zal "moeten" gaan....
Ik wens je heel veel sterkte, hoop dat je maandag terecht kunt en dat alles in het voordeel van Terry uit zal pakken!!
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Do schreef: ik wens je ook heel veel sterkte
toch wil ik iets kwijt

Ik begrijp wat je bedoelt, DAT was ook precies wat het voor ons een bijna onmogelijke beslissing maakte. Er is wel een significant verschil tussen Lupa en Terry. Jij wist dat het kanker was en dat het een onbegonnen strijd was, bij Terry is dat niet het geval en gaat het, mits het bot goed is, alleen om het verwijderen van een plaat en schroeven. Als blijkt dat het bot niet ok is laat ik haar ook ter plekke gaan want dan is er geen sprake meer van kwaliteit. En dat gaat ook bij mij ruim boven kwantiteit. Daarnaast blijkt uit verders alles dat Terry ok is en dit makkelijk aan zou kunnen.
yuki13 schreef: Ik denk dat "moeten" kiezen is; hebben ervoor gekozen. Ieder maakt zijn of haar keuzes op zijn of haar manier, met de voor haar wegende argumenten. Het verhaal van Cindy klinkt heel weloverwogen en voor mij ook heel plausibel. Zou dezelfde keuze gemaakt hebben. Nee heb je, ja kun je krijgen. Terry krijgt nu in ieder geval een kans en het zal gaan zoals het zal "moeten" gaan....
Ik wens je heel veel sterkte, hoop dat je maandag terecht kunt en dat alles in het voordeel van Terry uit zal pakken!!
Wij hebben het inderdaad heel goed afgewogen zowel linksom als rechtsom. We hebben ook ruim 1.5uur met Maarten erover gesproken en hij ziet geen redenen om het niet te proberen. Het valt en staat alleen met hoe ziet het bot eruit en daar hebben we geen 100% inzicht in, het bot wat we konden zien zag er rontgenologisch gezien goed uit maarja er kan altijd al wat zitten te broeien.
Do

Bericht door Do »

Wat ik bedoel,je kan je niet baseren op dat je maatje nog wil of niet,als het lichaam niet meer kan zou je toch de keuzen moeten doen,en dat lijkt me heel moelijk als je maatje op de operatie tavel ligt.
Bij lupa had ik het zo dat een paar minuten ervoor nog me bedacht had en eventjes gedacht had om haar poot te laten amputeren, juist omdat ze nog zo graag wilde
Dat is het moelijke ervan en daar kun je helaas niet op baseren
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Do schreef: Wat ik bedoel,je kan je niet baseren op dat je maatje nog wil of niet,als het lichaam niet meer kan zou je toch de keuzen moeten doen,en dat lijkt me heel moelijk als je maatje op de operatie tavel ligt.
Bij lupa had ik het zo dat een paar minuten ervoor nog me bedacht had en eventjes gedacht had om haar poot te laten amputeren, juist omdat ze nog zo graag wilde
Dat is het moelijke ervan en daar kun je helaas niet op baseren
Nee ik denk dat ik daar geen moeite mee heb om de beslissing te nemen als blijkt dat het bot niet in orde zou zijn. Want dan blijkt namelijk dat er iets veel diepers niet in orde is en is het een onbegonnen en oneerlijke strijd om nog iets te doen, maar kan ik nooit zeggen; als, of had ik toch maar. Jij wist van tevoren dat die ellendige ziekte zich ook zou gaan uitbreiden daar is hier geen sprake van. Daarnaast denk ik dat je wel degelijk kan zeggen of je maatje nog wil en of het eerlijk is om door te vechten, we zeggen hier op BP ook vaak genoeg; je weet wanneer het tijd is, ze vertellen je het wel.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Tjee Cindy en Martijn, houd het dan nooit op bij jullie...
Ik zal voor jullie duimen dat er nog een gaatje in het schema van Maarten valt voor zijn US trip!

Plaats reactie