KVV én brokjes?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: KVV én brokjes?

Els1977
1-ster
1-ster

Bericht door Els1977 »

Bedankt voor de tip maar ook dat haalt niet veel uit.

Op dit moment noemt mijn huisgenoot me "lichtgelovig" omdat ik ervan overtuigd ben dat brokken niet de beste voeding voor mijn hond zijn.  :-\
Ik heb ook het boek "Voer voor carnivoren" van Tannetje Konings gelezen maar ook daar wil mijn huisgenoot niets van weten. Want de meeste andere dierenartsen zweren nog steeds bij brokken, dus zij hebben gelijk, aldus mijn huisgenoot.  :(

Het is echt een lastig dovemansgesprek op dit moment.

Bovendien is mijn hond echt véél véél kalmer (ze komt nauwelijks haar mand nog uit) door het vers vleesvoer en dat bevestigt volgens mijn huisgenoot dat ik bezig ben met mijn hond ziek te maken.  :'(

Enfin, ik hoop echt dat dit gauw een beetje verandert want dagelijks moeten horen dat ik mijn hond stinkvlees voer dat haar ziek en te tam maakt, is echt niet leuk.
moniqueo
4-sterren
4-sterren

Bericht door moniqueo »

Vraag 6 maanden de tijd om te bewijzen dat vers goed is of wees lekker eigenwijs en doe je
eigen zin. ;)
En dat lusteloos in de mand liggen kan zijn van de overschakeling naar vlees,
Mijn teefje was ook 2 toen ik overschakelde en was ook rustiger de eerste tijd.
Na een paar weken was ze weer vanouds en 2 jaar is hier ook een beetje
de leeftijd dat ze volwassen worden,dan worden ze vanzelfs iets rustiger.
Els1977
1-ster
1-ster

Bericht door Els1977 »

Dag Tossi,

bedankt voor de tips! 
Eén karaktereigenschap deel ik alvast met mijn Basset Hound: ik ben heerlijk eigenwijs en blijf dus lekker vers vlees voeren ondanks het gezeur dat dit soms oplevert ;D
moniqueo
4-sterren
4-sterren

Bericht door moniqueo »

[quote="Els *"]
Dag Tossi,

bedankt voor de tips! 
Eén karaktereigenschap deel ik alvast met mijn Basset Hound: ik ben heerlijk eigenwijs en blijf dus lekker vers vlees voeren ondanks het gezeur dat dit soms oplevert ;D
[/quote]
Het gezeur stopt vanzelfs ;D
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Hier zijn ze ook erg rustig in huis, maar als ze buiten een spoor ruiken blijken ze toch echt wel lekker in hun vel te zitten hoor.
Jonas werd duidelijk meer tevreden nadat ik gestopt ben met brokken voeren. Hij heeft nu al ruim 4 jaar geen brokken meer gehad en is echt niet ziek  ;)

Plaats reactie