Geen idee, Yolanda heeft maandag-ochtend telefonisch spreekuur. Dan zal ik wel even bellen.danielle1980 schreef: nee ook helemaal nooit van gehoord, is hij wel een orthopeet![]()
Opereren patella
Moderator: Lizzy
Re: Opereren patella
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nou ben benieuwdSher schreef: Geen idee, Yolanda heeft maandag-ochtend telefonisch spreekuur. Dan zal ik wel even bellen.
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
de lijst van Meutstege is alleen van belang voor dezelfde manier van onderzoeken om de gradatie te bepalen.
hoe de hond geopereerd wordt is met die lijst niet vastgelegd.
wel zijn het allemaal officieel erkende adressen voor het bepalen van de gradatie, maar ze zullen ongetwijfeld allemaal hun eigen beleid v.w.b. operaties hebben.
hoe oud is jouw hondje ?
Als hij alleen maar heel af en toe ff zijn pootje optilt, dan zou ik hem misschien helemaal niet laten opereren, als hij er verder helemaal geen last van heeft .....
hoe de hond geopereerd wordt is met die lijst niet vastgelegd.
wel zijn het allemaal officieel erkende adressen voor het bepalen van de gradatie, maar ze zullen ongetwijfeld allemaal hun eigen beleid v.w.b. operaties hebben.
hoe oud is jouw hondje ?
Als hij alleen maar heel af en toe ff zijn pootje optilt, dan zou ik hem misschien helemaal niet laten opereren, als hij er verder helemaal geen last van heeft .....
De 14e heb ik een afspraak met Yolanda Krooshof. We gaan eerst weer even kijken.
Morgen heb ik een afspraak voor Tilly. Ik vind het doodeng, al weet ik eigenlijk wel wat ze zal zeggen. 
sterkte vandaag !!!!
- Charlie Angel
- Moderator
Sterkte! 
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
veel sterkte en succes 
We gaan (nog) niet opereren. 
Ze heeft geen pijn, geen verdikking of vergroeiing en ik houd haar goed in de gaten. Als ze pijn krijgt gaan we het opnieuw bekijken, maar nu is het niet nodig.
Ze heeft geen pijn, geen verdikking of vergroeiing en ik houd haar goed in de gaten. Als ze pijn krijgt gaan we het opnieuw bekijken, maar nu is het niet nodig.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
wat goed