vleesmix herby
Moderator: eelke
-
Do
Re: vleesmix herby
[quote="vanaalst"]
hoezo do?
kan je niet beter dan een goede kvv geven?
[/quote]
ja maar ik wil toch meer naar het zelf samenstellen
dus ik dacht als ik toch bij herby bestel, botten en ribben ed mischin kan ik dat met de vleesmixen combineren
hoezo do?
kan je niet beter dan een goede kvv geven?
[/quote]
ja maar ik wil toch meer naar het zelf samenstellen
dus ik dacht als ik toch bij herby bestel, botten en ribben ed mischin kan ik dat met de vleesmixen combineren
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
mmm, zou ik niet doen.....het kan wel...
zou gewoon het spiervlees, kopvlees, orgaan ed los erbij geven, verkoop herby ook voor een goede prijs.
zou gewoon het spiervlees, kopvlees, orgaan ed los erbij geven, verkoop herby ook voor een goede prijs.
ik heb de vleesmix ook in het begin gegeven, die met bot. Dan deed ik er wat groente bij. Hij vond het erg lekker en deed het er goed op.
Ik voer nu nog wel geregeld de botmix, en dan geef ik orgaan en vlees wel in grote stukken erbij.
Ik voer nu nog wel geregeld de botmix, en dan geef ik orgaan en vlees wel in grote stukken erbij.
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik gebruik het op de dinsdag. Jan traint dan met Hisja en is dan meestal laat thuis met haar. Ze krijgen pas na deze training eten en dan vind ik het erg handig om een vleesmix met botmix te geven.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
iemand de link van zn site ik kan m niet vinden 
[quote="danielle1980"]
[/quote]
www.herbyvers.nl

[/quote]
www.herbyvers.nl
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Nynke F"]
www.herbyvers.nl

[/quote]
ja stom heb nog nooit via zn site besteld
www.herbyvers.nl
[/quote]
ja stom heb nog nooit via zn site besteld
Ik bestel bij herby de vleesmix 1 en 2 en de botmix 1, ook de gemalen pens, rundspier, kalkoen en lamsvlees.
Ook de runderstrotten gaan er tot nog toe goed in bij de jongens. Verder bestel ik niet bij Herby omdat mijn honden het niet opeten.
De producten zijn goed bij herby vind alleen de service niet echt tof soms. Je moet heel duidelijk zijn met wat je wel en niet wil anders doen ze er gewoon andere dingen bij en dat vind ik echt irritant. Maar nu donderdag weer bestelling gehad en die was goed. Wel de ervaring dat ik niet meer bestel met meerderen tegelijk. Zit zelf ook al aan de 100 euro dus doe gewoon remy en bestel voor mezelf. Dan ook geen gedoe met geld meer betalen en het maar terug zien te krijgen van anderen. Dat is een leer voor de volgende keer voor mij.
Naast de producten van herby geef ik voor de helft Kivo en ook kippebouten, rundergehakt en smuldier puur om lekker af te kunnen wisselen.
Ook de runderstrotten gaan er tot nog toe goed in bij de jongens. Verder bestel ik niet bij Herby omdat mijn honden het niet opeten.
De producten zijn goed bij herby vind alleen de service niet echt tof soms. Je moet heel duidelijk zijn met wat je wel en niet wil anders doen ze er gewoon andere dingen bij en dat vind ik echt irritant. Maar nu donderdag weer bestelling gehad en die was goed. Wel de ervaring dat ik niet meer bestel met meerderen tegelijk. Zit zelf ook al aan de 100 euro dus doe gewoon remy en bestel voor mezelf. Dan ook geen gedoe met geld meer betalen en het maar terug zien te krijgen van anderen. Dat is een leer voor de volgende keer voor mij.
Naast de producten van herby geef ik voor de helft Kivo en ook kippebouten, rundergehakt en smuldier puur om lekker af te kunnen wisselen.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
wat is zn 06 ik zie m niet op de site en ik krijg net levering en klopt dus niet, dus wil even bellen, want hij rijd net weg
-
Do
[quote="danielle1980"]
wat is zn 06 ik zie m niet op de site en ik krijg net levering en klopt dus niet, dus wil even bellen, want hij rijd net weg
[/quote]
en? geregeld?
hoe weet je trouwens zo snel dat het niet klopt?
bij mij was alles in dozen, ik had onmogelijk kunnen zien of het wel of niet klopte
[/quote]
en? geregeld?
bij mij was alles in dozen, ik had onmogelijk kunnen zien of het wel of niet klopte
Wat zit er eigenlijk precies is Vleemix 2?
Bij 1 staat het er wel bij, maar bij 2 niet.
-
Do
[quote="Presley"]
[/quote]
weet het eigelijk ook niet
[/quote]
weet het eigelijk ook niet
-
Ziviaantje
- 4-sterren

[quote="Presley"]
[/quote]
Rund/schaap/geit - kopvl/spiervl/orgaanvl
licht wisselende samenstelling
[/quote]
Rund/schaap/geit - kopvl/spiervl/orgaanvl
licht wisselende samenstelling
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Do"]
en? geregeld?
[/quote]
omdat mama en ik het gelijk controleren, dus uit de dozen halen en kijken, ik mis 16 kilo!!!
het is nog niet geregeld ik heb m nog niet te pakken gekregen, heb zn 06 nog niet en op de email heeft hij nog steeds niet gereageerd!!!
ik ben niet zo blij
en? geregeld?
[/quote]
omdat mama en ik het gelijk controleren, dus uit de dozen halen en kijken, ik mis 16 kilo!!!
het is nog niet geregeld ik heb m nog niet te pakken gekregen, heb zn 06 nog niet en op de email heeft hij nog steeds niet gereageerd!!!
ik ben niet zo blij
Ik miste dit keer ook het een en ander.Dat is eigenlijk voor het eerst in 2.5 jaar.Op mijn e-mail heb ik ook nog niks gehoord dus dinsdag maar even bellen.