Dit kan je er gewoon niet bij hebben,komop Cis alstjeblieft weer beter worden!!
Sterkte Dory
Moderator: Lizzy

202Spots schreef: Cis heeft alle kaarsjes,gebedjes en duimen nodig die beschikbaar zijn,
want 't is niet zo goed met me kleine wijfie..
Ik kom net bij d'r vandaan, eerst door Dr.Bill heel duidelijk gezegd dat ik Cis NOOIT geen grote kippen of andere vleesbotten meer mag geven, ze had gisteravond 'n lading botjes uitgespuugd en hij moest nog kijken of d'r keel misschien beschadigd was van de scherpe botten die er met spugen waren uitgekomen...
Toen met Dr.Dana gepraat...die was allang blij dat Cis ietsie beter was dan gisteravond want ze had niet verbaasd geweest als ze 't niet had gered...
De bloed test zegd niet echt dat 't pancreatitis, maar wel verschillende waardes die afwijken....
En naar aanleiding daarvan, vermoed ze dat Cis salmonella heeft en dat ze misschien ook septisch is...
nu grote doses antibiotics,veel vocht en afwachten wat Cis gaat doen...
Ik mocht d'r wel gedag zeggen en kijken of ze mee naar buiten kon,
maar Cis deed geneens moeite om overeind te komen...
Ik heb d'r wel op de grond naast de kennel,met open deurtje vast kunnen houden en koppie geaaid,
ze vond 't wel fijn ,maar ze deed verder helemaal niks...
was zo'n vreselijk zielig hopie om d'r zo te zien liggen met IV in d'r pootje en lange slang eraan....
Ik ga vanmiddag nog 'n keer naar d'r toe,want ze moet minstens tot morgen of nog langer daar blijven.
Dus...kan alleen maar afwachten wat er gaat gebeuren...
en moet er niet aan denken dat we haar ook kunnen verliezen..
![]()
![]()
![]()