Nou Cis in de hospital
Moderator: Lizzy
Re: Nou Cis in de hospital
Oh getsie, had gehoopt wat beter nieuws te lezen hier!
Hou je taai he!
Hou je taai he!
duimen dat ze vandaag zo opknapt, dat ze mee naar huis mag.
Hoeveel tijdsverschil is er trouwens,daar met hier? is het nu avond bij jullie?
de duimen intussen voor Cis
Hoeveel tijdsverschil is er trouwens,daar met hier? is het nu avond bij jullie?
de duimen intussen voor Cis
Hè verdorie
. Kom op Cis!
- spreeuwtje
- 5-sterren

heel veel sterkte voor vandaag weer..
maar.. een darmperforatie door kippenbotjes..
dat is toch wel vreemd??
als je bedenkt hoeveel honden dat al jaren krijgen??
ik hoop iig erg dat ze weer opknapt..
maar.. een darmperforatie door kippenbotjes..
dat is toch wel vreemd??
als je bedenkt hoeveel honden dat al jaren krijgen??
ik hoop iig erg dat ze weer opknapt..
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Jemig Dory, ik lees dit nu toch! Het is toch ook verd*mme niet eerlijk! Ik duim heel hard dat Cis er snel weer helemaal bovenop komt!! 
Ow, ik lees dit nu pas.... Heel veel sterkte Dory. Wat erg dat jullie dit nu door moeten maken zo kort na Tor. Ik hoop zo dat Cis opknapt en snel met jullie naar huis mag!
Is nu donderdag,7 uur s'morgens ,gistermiddag van 4-5 weer bij Cis geweest,maar ze was niet veel beter, weer mee naar buiten met badhandoek onder d'r buikie om makkelijker te lopen...wilde verder niet veel doen..
weer geprobeerd of ze uit me hand wild eten,maar draaide d'r koppie om en moest 't niet.
Ze hadden wel 2 keer 'n halve blik ID met syringe gegeven dus ze had wel wat in d'r maag.
Het is de bedoeling dat ik d'r straks tussen 10-11 op kan halen,
en ik ben van plan om niet zonder Cis naar huis te gaan...
Want ik denk dat ze nu erg down is,
en zal thuis veel beter naar d'r zin hebben en ik weet dat ik zelf ook veel beter zal voelen als ik d'r thuis heb...
Ik hoop dat ze dan weer beetje meer zal opknappen,want nu is 't nog 'n erg zielig wijfie...
weer geprobeerd of ze uit me hand wild eten,maar draaide d'r koppie om en moest 't niet.
Ze hadden wel 2 keer 'n halve blik ID met syringe gegeven dus ze had wel wat in d'r maag.
Het is de bedoeling dat ik d'r straks tussen 10-11 op kan halen,
en ik ben van plan om niet zonder Cis naar huis te gaan...
Want ik denk dat ze nu erg down is,
en zal thuis veel beter naar d'r zin hebben en ik weet dat ik zelf ook veel beter zal voelen als ik d'r thuis heb...
Ik hoop dat ze dan weer beetje meer zal opknappen,want nu is 't nog 'n erg zielig wijfie...
Hopenlijk knapt ze als ze eenmaal thuis is snel op, veel sterkte en een knuffel voor cis
Och Dory, neem haar inderdaad als het enigszins medische verantwoord is, maar lekker mee naar huis...
Onder jouw vleugels, in haar vertrouwde omgeving zal ze zich allicht meteen wat beter voelen.
Verder blijf ik knoerthard duimen voor herstel van Cis. Sterkte straks!
Onder jouw vleugels, in haar vertrouwde omgeving zal ze zich allicht meteen wat beter voelen.
Verder blijf ik knoerthard duimen voor herstel van Cis. Sterkte straks!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik duim keihard door!
Sterkte voor jullie.
Sterkte voor jullie.
Misschien een rare vraag hoor, maar zou het psychisch kunnen zijn? Dat ze Tor mist, en dat ze daardoor letterlijk ziek is geworden en niet wil eten? Of is Cis de hond daar niet naar?
vind ik geen rare vraag, kwam ook al bij mij op.
Ik hoop dat Cis in ieder geval snel mee naar huis kan/mag.
we duimen nog ff door
Ik hoop dat Cis in ieder geval snel mee naar huis kan/mag.
we duimen nog ff door
Ik ga zo de deur uit,maar ik had dat ook al zitten denken...niet dat ze de onverteerde botten in d'r maag had, of dat er schade is gedaan natuurlijk,want dat zou ook al eerder gebeurd kunnen hebben.
Maar nu niet willen eten kan best dat ze niet alleen Tor aan 't missen was,maar nu ook nog daar bovenop zonder ONS moet doen..dus ze voeld echt helemaal verlaten denk ik..
Ik neem haar dus echt wel mee naar huis om te kijken of ze dan beter gaat doen, en als 't helemaal niet gaat dan moet ik haar vanavond weer terug brengen en weer terug aan infuus voor fluids...
maar ik hope echt dat ze thuis meer op d'r gemak zal zijn en dan straks toch wat zal eten...
ik ga nou weg..
Maar nu niet willen eten kan best dat ze niet alleen Tor aan 't missen was,maar nu ook nog daar bovenop zonder ONS moet doen..dus ze voeld echt helemaal verlaten denk ik..
Ik neem haar dus echt wel mee naar huis om te kijken of ze dan beter gaat doen, en als 't helemaal niet gaat dan moet ik haar vanavond weer terug brengen en weer terug aan infuus voor fluids...
maar ik hope echt dat ze thuis meer op d'r gemak zal zijn en dan straks toch wat zal eten...
ik ga nou weg..
Ik hoop dat je Cis lekker mee naar huis kunt nemen straks, hopelijk sterkt ze met jullie liefde en aandacht snel weer een beetje aan 
Ik hoop met je mee Dory.