Terry, een bijna onmogelijk beslissing update pag5

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Terry, een bijna onmogelijk beslissing update pag5

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Cindy de Wolf schreef: Nou jongens we mogen god weer op onze blote knietjes danken!!! Het bot was goed!!!!!! YESSSSS. De plaat en de schroeven zijn eruit, het is wel een hele grote wond, de 25cm red je zeker wel. Alles is zo ver mogelijk voorspoedig verlopen. Ze is nu thuis. Wel lodderig en ziek natuurlijk maar in leven met een gunstige prognose en dat is wat telt!! En nu ga ik neerploffen.
Wat fijn!!
Alida
1-ster
1-ster
Contacteer:

Bericht door Alida »

Had het al weer eerder gelezen maar nog geen tijd gehad maar toppie zeg :circle:
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Hoe is het nu met Terry,Cindy?
Helma
4-sterren
4-sterren

Bericht door Helma »

Nou wat een opluchting zeg!!
Een dikke knuffel voor jullie!
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

ulla schreef: Hoe is het nu met Terry,Cindy?
Nou de eerste 3 dagen verliepen redelijk voorspoedig. Ze wilde ook wel weer graag een paar minuten lopen. We vonden haar vrolijker uit haar ogen kijken en we hadden het idee dat ze haar poot beter belastte. Vanaf maandag is het eigenlijk helaas alleen maar slechter geworden. Ze belast haar poot gewoon niet, het lijkt wel een klompvoetje hoe ze hem houdt. Lopen, forget it. Zelfs met flink aandringen blijft ze gewoon zitten. Ik vraag me nu dus af, is het pijn van de operatiewond en het weer opnieuw moeten leren lopen of is het "gewoon"opgeven. Ze ligt dus praktisch de hele dag, is wel helder, de wond ziet er ook mooi en schoon uit. Kortom wil ik weer teveel, te snel of zijn we nu toch wel zo'n beetje aan het eind? Ze hijgt ook nog steeds enorm, eet en drinkt verders prima. Ik heb vandaag de Rimadyl opgevoerd van 200 naar 300mg maar tot op heden geen zichtbare verbetering. We willen het tot na onze vakantie aankijken maar zit er dan totaal geen verbetering in dan vind ik de kwaliteit ver te zoeken en laat ik haar gaan. Maar vooralsnog gaan we uit van operatiepijn in combinatie met ouderdom.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

balen dat het toch weer slechter gaat :( Sterkte en hier duimen we dat het inderdaad nog van de operatie komt :-* :-*
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Cindy de Wolf schreef: Nou de eerste 3 dagen verliepen redelijk voorspoedig. Ze wilde ook wel weer graag een paar minuten lopen. We vonden haar vrolijker uit haar ogen kijken en we hadden het idee dat ze haar poot beter belastte. Vanaf maandag is het eigenlijk helaas alleen maar slechter geworden. Ze belast haar poot gewoon niet, het lijkt wel een klompvoetje hoe ze hem houdt. Lopen, forget it. Zelfs met flink aandringen blijft ze gewoon zitten. Ik vraag me nu dus af, is het pijn van de operatiewond en het weer opnieuw moeten leren lopen of is het "gewoon"opgeven. Ze ligt dus praktisch de hele dag, is wel helder, de wond ziet er ook mooi en schoon uit. Kortom wil ik weer teveel, te snel of zijn we nu toch wel zo'n beetje aan het eind? Ze hijgt ook nog steeds enorm, eet en drinkt verders prima. Ik heb vandaag de Rimadyl opgevoerd van 200 naar 300mg maar tot op heden geen zichtbare verbetering. We willen het tot na onze vakantie aankijken maar zit er dan totaal geen verbetering in dan vind ik de kwaliteit ver te zoeken en laat ik haar gaan. Maar vooralsnog gaan we uit van operatiepijn in combinatie met ouderdom.
Ach verdorie Cindy, wat een toestand :'(. Ik hoop dat ze toch nog op gaat krabbelen meis :-*! Geef je haar ook Traumeeltjes?
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Oef wat vervelend dat je geen verbetering ziet.
Lastig toch dit soort dingen, maar het is wel een hele operatie he.
Bij mensen zou je het normaal vinden als iemand bijna niets kon en niets wilde...
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

He get...nou nog maar even afwachten dus en wie weet heeft ze gewoon wat meer tijd nodig om op te knappen!
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Oh jee, dit is niet wat ik wilde lezen. :-\
Heb je al contact gehad met Maarten?

De duimen draaien voor jullie dat ze vandaag of morgen toch weer overeind krabbelt.
Knuffel en sterkte.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

ach, ik hoop dat ze gewoon wat meer tijd nodig heeft en toch langzaam aan weer opknapt..
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

ulla schreef: Oh jee, dit is niet wat ik wilde lezen. :-\
Heb je al contact gehad met Maarten?

De duimen draaien voor jullie dat ze vandaag of morgen toch weer overeind krabbelt.
Knuffel en sterkte.
Ja gisteravond over de mail en vanmorgen telefonisch. We rijden dadelijk weer naar Eersel maar ook Maarten gaf al aan dat we nu wel in een heeeeeel moeilijk pakket zitten. Wat ze nu laat zien is ook niet normaal. Zelf hebben we het idee dat het bot om onverklaarbare wijze toch weer gebroken is. Als dat dadelijk zo blijkt te zijn laat ik haar gaan. :'( :'( :'(
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Wat ontzettend rot en  naar  :-[ ik hoop dat het toch nog meevalt  :-\ nogmaals heel veel sterkte!
Sylvi@
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ »

Heel veel sterkte! Wat moet je een steen in je maag hebben :'(
Ik duim toch voor positief nieuws :-*
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

We duimen dat het niet zo is, heel veel sterkte met de moeillijke tijd en beslissingen :'(

Plaats reactie