We duimen hier ook hard door dat ze snel opknapt nu ze weer lekker thuis bij jullie is!
Nou Cis in de hospital
Moderator: Lizzy
-
Anthraciet
- 5-sterren

Re: Nou Cis in de hospital
Ahh gelukkig een klein beetje positief nieuws!
We duimen hier ook hard door dat ze snel opknapt nu ze weer lekker thuis bij jullie is!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
pppff zat gewoon in m'n rats, gelukkig dat ze zich zeker beter voelt in jullie bijzijn!
is ze niet benauwd, of moeite met ademhalen?
is ze niet benauwd, of moeite met ademhalen?
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
wat goed dat Cis bij jullie thuis is, zal voor haar geestelijk zeker beter zijn, ik duim gestaagd door, kom op Cis, zoveel mensen duimen voor jou

Gelukkig dat ze weer lekker thuis is en zich een klein beetje beter voelt!
Komop Cis
Komop Cis
Nu kan hopelijk jullie liefde voor haar helpen.
Ik blijf duImen en bidden voor jullie

Ik blijf duImen en bidden voor jullie
Fijn dat ze thuis is! Ik blijf heel hard duimen voor jullie en hoop op steeds beter nieuws 
is nu bijna 4:30 uur s'morgens....ik ben vanaf 1:30 met d'r bezig geweest..ze moest opeens meer hoesten en ik blijf bekloppen...d'r neus lijkt ook 'n beetje vol te zitten...heb al pannetje heet water/stoom voor d'r neus maar dat werk niet zo goed...ze wilde ook weer naar buiten om te plassen. Ze heeft nog steeds niks gegeten of gedronken,is nu meer als12 uur geleden dat ze wat heeft gehad......ze word nu ook onrustig,d'r ademhalen is korte adem en tandvlees is licht en voeld koud aan......niet goed
Ze heeft inmiddels "The Look" aan me gegeven......nu geen keus meer.. 't breekt mijn hart...
Ik ga nu naast haar liggen of neem d'r op me schoot om de laatse uurtje te knuffelen...
Ze heeft inmiddels "The Look" aan me gegeven......nu geen keus meer.. 't breekt mijn hart...
Ik ga nu naast haar liggen of neem d'r op me schoot om de laatse uurtje te knuffelen...
The LOOK?
Dory, bedoel je, waar we zo bang voor zijn?
Ik las je berichtje nog eens, maar nu anders

Dory, bedoel je, waar we zo bang voor zijn?
Ik las je berichtje nog eens, maar nu anders
Ach nee Dory202Spots schreef: is nu bijna 4:30 uur s'morgens....ik ben vanaf 1:30 met d'r bezig geweest..ze moest opeens meer hoesten en ik blijf bekloppen...d'r neus lijkt ook 'n beetje vol te zitten...heb al pannetje heet water/stoom voor d'r neus maar dat werk niet zo goed...ze wilde ook weer naar buiten om te plassen. Ze heeft nog steeds niks gegeten of gedronken,is nu meer als12 uur geleden dat ze wat heeft gehad......ze word nu ook onrustig,d'r ademhalen is korte adem en tandvlees is licht en voeld koud aan......niet goed
Heel veel sterkte lieve Dory..... ik vind het echt vreselijk voor jullie, mijn hart huilt
Oh Dory
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
oh dory, dit is hartverscheurend
heel veel sterkte de komende tijd, ik denk aan jullie en hoop bijna tegen beter weten in

- -Annemarie-
- 5-sterren

Ow Dory, wat verschrikkelijk!
Heel veel sterkte en wijsheid gewenst; dit zijn altijd de meest moeilijke beslissingen om te nemen.

Wat erg Dory
Ik zit hier helemaal met kippevel 
Hou haar nog maar even goed vast
Hou haar nog maar even goed vast
Oh jeetje zeg, durfde dit topic niet meer te openen.... 
Sterkte Dory, knuffel haar maar lekker!
Sterkte Dory, knuffel haar maar lekker!