Aanstaande 1e paasdag wordt ons pupje alweer 1 jaar oud! en dat vraagt natuurlijk om een lekkere verjaardagstaart!
Nou heb ik al meerdere recepten gevonden zowel hier als in google etc. maar wat ik wil proberen is net ff anders, en ik dacht misschien hebben jullie ideeen hoe ik dat t beste aan kan pakken..
Onze Max is een leonberger, en hoewel ie zn neus eigenlijk nergens voor wegdraait maak ik m met 1 ding helemaal gek en blij.. namelijk FRUIT!
Ik denk dat als ik m laat kiezen tussen vlees en een appel dat ie al springend van enhousiasme op de appel afgaat!
Dus wat ik eigenlijk wil maken is een taart met fruit, en dan een soort vlaai manier denk ik, dus een bodem en rand gebakken, en dan lekker vers fruit erin doen als t afgekoeld is, met natuurlijk wat toefjes kwark voor de versiering..
maar hoe kan ik dan t beste de bodem/rand maken? een koekjes recept gebruiken? of is dat te droog/grof om in een taartvorm te krijgen? kunnen alle recepten wel in combi met vers fruit? of is dit een grote No-No?!
en heeft misschien iemand hier ervaring mee?