Ik ben bijna radeloos...*we gaan vooruit!* update p5
Moderator: Lizzy
Re: Ik ben bijna radeloos...
Maar als ik het goed begrijp weetje nog steeds niet helemaal wat de oorzaak is??
Dat zou ik toch wel aan het licht willen hebben...
Anders blijf je er misschien mee tobben??
Hai, ik begrijp dat je er gek van wordt en alles wel wilt proberen. Er zijn ook i.p.v. kappen opblaasbare kragen , die zij wel duurder maar is misschien een optie. Ik zou ook eerst naar een holistische dieren kliniek gaan voordat je prednison gaat gebruiken ,want dat is echt wel zwaar spul. Een goede , misschien wel de beste holist is dierenkliniek Den Hoek in Den Bilt bij zeist.( tel. 030-2961462) Heeeel veel sterkte. ik hoop op een goede oplossing, Nolly
[quote="yuki13"]
Maar als ik het goed begrijp weetje nog steeds niet helemaal wat de oorzaak is??
[/quote]
Oeps, ik lees dit nu pas!
Nee, de oorzaak blijft nog een beetje in het luchtledige hangen. De combinatie allergie voor graan en niet goed functionerende darmen/milt lijkt de meest logische verklaring voor de symptomen. We proberen nu met het ontgiften de boel schoon te krijgen en dan hopen dat we het aan het juiste eind hebben. Dan blijft het wel een kwestie van de rest van haar leven voorkomen dat er iets van graan gegeten wordt, maar goed...dan is dat maar zo. Vooralsnog eerst de boel maar eens opschonen.
[/quote]
Oeps, ik lees dit nu pas!
Nee, de oorzaak blijft nog een beetje in het luchtledige hangen. De combinatie allergie voor graan en niet goed functionerende darmen/milt lijkt de meest logische verklaring voor de symptomen. We proberen nu met het ontgiften de boel schoon te krijgen en dan hopen dat we het aan het juiste eind hebben. Dan blijft het wel een kwestie van de rest van haar leven voorkomen dat er iets van graan gegeten wordt, maar goed...dan is dat maar zo. Vooralsnog eerst de boel maar eens opschonen.
[quote="nolly"]
Hai, ik begrijp dat je er gek van wordt en alles wel wilt proberen. Er zijn ook i.p.v. kappen opblaasbare kragen , die zij wel duurder maar is misschien een optie. Ik zou ook eerst naar een holistische dieren kliniek gaan voordat je prednison gaat gebruiken ,want dat is echt wel zwaar spul. Een goede , misschien wel de beste holist is dierenkliniek Den Hoek in Den Bilt bij zeist.( tel. 030-2961462) Heeeel veel sterkte. ik hoop op een goede oplossing, Nolly
[/quote]
Dank je wel voor je reactie, ik ben met Wodka inmiddels bij Tannetje Koning geweest.
[/quote]
Dank je wel voor je reactie, ik ben met Wodka inmiddels bij Tannetje Koning geweest.
Re: Ik ben bijna radeloos...*we gaan vooruit!* update p5
Updeetje over Wodka:
We hebben een moeizame 3 weken achter de rug. Steeds toch weer terugval in bijten, krabben en schuren, steeds weer open plekken.
Sinds een week zie ik haar wel echt vooruitgaan. Nog steeds heeft ze last van haar poten, maar het is dicht en duidelijk minder pijnlijk dan voorheen.
Ik ben sinds eergisteren ook weer kleine stukjes met haar aan het lopen, conditietechnisch is het echt niets meer, maar goed, ze heeft ook weken lang alleen maar 5 stappen gedaan om te plassen.
Ik smeer niets meer op haar pootjes, alleen als ik een plekje zie die schraal, open of rood is, gaat er wat honingzalf op.
Ze krijgt nog steeds iedere dag groene leem en kruidentinctuur.
Hopelijk zet de stijgende lijn door...
We hebben een moeizame 3 weken achter de rug. Steeds toch weer terugval in bijten, krabben en schuren, steeds weer open plekken.
Sinds een week zie ik haar wel echt vooruitgaan. Nog steeds heeft ze last van haar poten, maar het is dicht en duidelijk minder pijnlijk dan voorheen.
Ik ben sinds eergisteren ook weer kleine stukjes met haar aan het lopen, conditietechnisch is het echt niets meer, maar goed, ze heeft ook weken lang alleen maar 5 stappen gedaan om te plassen.
Ik smeer niets meer op haar pootjes, alleen als ik een plekje zie die schraal, open of rood is, gaat er wat honingzalf op.
Ze krijgt nog steeds iedere dag groene leem en kruidentinctuur.
Hopelijk zet de stijgende lijn door...
ik hoop met je mee hoor , het is wel erg sneu voor Wodka dat ze al zo lang zo weinig kan doen 
- Angelique
- 5-sterren

Gelukkig is er wat vooruitgang, hopenlijk zet dit door.
Wat goed om te horen dat Wodka vooruit gaat! Hopelijk zet dit zich zo door 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn dat het de goede kant op gaat!!
ook ik hoop dat ze vooruit blijft gaan

- spreeuwtje
- 5-sterren

jeetje wat een ellende toch weer he..
3 weken getob!
arme jij.. en arme wodka.
t zou toch fijn zijn als je bij de eerste tekenen gelijk kunt reageren met iets wat goed en snel werkt..
heb je iets wat je gelijk kunt gebruiken?
en misschien zeg ik wel iets heel erg fouts..
maar misschien de volgende keer toch gelijk een injectie met pred?
ik weet.. t is enorme vieze bende.. maar zo lang tobben is zowel voor haar als voor jou niet goed..
hier heeft ze ook een klap van gekregen..
ik hoop dat t nooit meer zo erg zal worden..
3 weken getob!
arme jij.. en arme wodka.
t zou toch fijn zijn als je bij de eerste tekenen gelijk kunt reageren met iets wat goed en snel werkt..
heb je iets wat je gelijk kunt gebruiken?
en misschien zeg ik wel iets heel erg fouts..
maar misschien de volgende keer toch gelijk een injectie met pred?
ik weet.. t is enorme vieze bende.. maar zo lang tobben is zowel voor haar als voor jou niet goed..
hier heeft ze ook een klap van gekregen..
ik hoop dat t nooit meer zo erg zal worden..
Dit klinkt heel voorzichtig positief! Ik hoop dat het in stijgende lijn beter wordt
!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ha! Eindelijk een lichtpuntje in dit jeukverhaal! Ik hoop echt dat het van nu af aan goed vooruit gaat met Wodka. 
gelukkig gaan we vooruit!!! Wodka zet hem op, je kunt het

We blijven duimen voor verdere verbetering!