Hallo!
Onze kat krijgt rauw en doet het daar heel goed op, maar nu hoorde ik gister van mijn buurvrouw dat hij daar regelmatig naar binnen loopt om de brokken van haar pup op te eten. Kan dit kwaad? Zij vindt het niet erg, maar ik wel.
Ik ben er natuurlijk helemaal niet blij mee en weet niet goed wat ik moet doen. Kan mijn buurvrouw natuurlijk niet verbieden haar tuindeur open te laten en wil onze kat ook niet binnen houden.
Bedankt alvast!
groetjes Roos (en Berend)
Kat eet hondenbrokken van de buren, help!
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Kat eet hondenbrokken van de buren, help!
Laatst gewijzigd door Roos1983 op do 23 apr 2009, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kat eet hondenbrokken van de buren, help!
lekker zo'n boefje!
je kunt eigenlijk maar 1 ding doen ( vind ik ) en dat is hem binnenhouden. want zoals je zegt kun je andere buren niet verbieden hun tuindeur open te zetten, maar je kunt er zelf wel voor zorgen dat jou kat geen overlast bezorgt, want behalve dat t niet goed is voor hem overal eten te pikken, zijn de buren daar ook vast niet blij mee.
je kunt eigenlijk maar 1 ding doen ( vind ik ) en dat is hem binnenhouden. want zoals je zegt kun je andere buren niet verbieden hun tuindeur open te zetten, maar je kunt er zelf wel voor zorgen dat jou kat geen overlast bezorgt, want behalve dat t niet goed is voor hem overal eten te pikken, zijn de buren daar ook vast niet blij mee.
- spreeuwtje
- 5-sterren

je kunt de buuf vragen hem eens flink te laten schrikken met een plantenspuit..
als je op goede voet staat met je buurtjes, kun je dat wel vragen vind ik..
als je op goede voet staat met je buurtjes, kun je dat wel vragen vind ik..
Tja jouw kat is jouw verantwoording, binnen houden dus en de tuin afzetten.
Valt best mee hoor de tuin af te zetten.
Valt best mee hoor de tuin af te zetten.