diepvrieszakjes vacuümtrekker ?? ik breng hem terug.......
Moderator: Lizzy
diepvrieszakjes vacuümtrekker ?? ik breng hem terug.......
Bestaat zoiets ? voordelig ?? waar te koop ?? wie weet het ???

Laatst gewijzigd door Nynke op vr 01 mei 2009, 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: diepvrieszakjes vacuümtrekker ??
Rietje erin en zuigen, goedkoper kan niet

*loes* schreef: Rietje erin en zuigen, goedkoper kan niet![]()
![]()
![]()
![]()
- Angelique
- 5-sterren

Er op gaan zitten is dus goedkoperNynke F schreef: Bestaat zoiets ? ja voordelig ?? ruim begrip natuurlijk, maar met minder dan €100 kom je niet uit. Zakjes zijn ook vet aan de prijs.waar te koop ?? verschillende adrswssen op het net, merken o.a Princess.wie weet het ???![]()
![]()
![]()
![]()
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zag toevallig de zakjes die hiervoor gebruikt worden bij de Blokker. Met een soort napjes waar je een apparaatje op zet dat het dan vacuum trekt. Het apparaatje zelf zag ik niet, weet ook niet wat het kost. Misschien bij andere Blokker-winkels?
Ik heb dat seal apparaat van een paar tientjes, die ook vacuüm zou moeten trekken.
Dat sealen gaat perfect, maar het vacuümtrekken werkt voor geen meter.
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
heb ik ook gehad. Werkte id niet. Ik heb hem teruggebracht. Ik gebruik nu het ruim 30 jaar oude apparaat van mijn moeder, in combi met de diepvrieszakjes van de Lidl. En de lucht druk ik er dan zelf zoveel mogelijk uit.Sanyo schreef: Ik heb dat seal apparaat van een paar tientjes, die ook vacuüm zou moeten trekken.
ja Esther, zoiets bedoel ik
maar het gaat mij juist om het vacuüm trekken, dus als dat niet werkt, dan hoef ik hem niet

maar het gaat mij juist om het vacuüm trekken, dus als dat niet werkt, dan hoef ik hem niet
ik heb ook zo apparaat
werkt prima, mits je njeit de goedkoopste diepvrieszakjes hebt. Die van de ah zijn zeker geschikt en het scheelt veel ruimte in de diepvries
werkt prima, mits je njeit de goedkoopste diepvrieszakjes hebt. Die van de ah zijn zeker geschikt en het scheelt veel ruimte in de diepvries
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Kan je er gewone diepvrieszakjes voor gebruiken dan?! Ik dacht altijd dat je speciale zakjes moest doen.. Welk merk heb jij?!?!*Nicole* schreef: ik heb ook zo apparaat
wat is het merk van het apparaat Nicole ??
Ik heb er eentje van 10 jaar oud van het merk Bestron (verder nooit van gehoord, maar was toen de goedkoopste bij de Blokker
). Ik doe het altijd met iets dikkere diepvrieszakjes; dus geen huismerk maar die van Toppits ofzo.
Werkt prima! De truc is dat je het gevulde zakje iets hoger legt. Als je het op het aanrecht legt op gelijke hoogte met het luchtzuigdingetje dan loopt het inderdaad vaak vast omdat het plastik dan meteen op elkaar kleeft. Als je het zakje iets hoger legt (op een dikke snijplank ofzo) en de onderkant van de zak op gelijke hoogte ligt met het zuigmondje dan gaat het prima. Al jaaaaaaaaaren.
Succes met zoeken en vinden.
Yvonne
Werkt prima! De truc is dat je het gevulde zakje iets hoger legt. Als je het op het aanrecht legt op gelijke hoogte met het luchtzuigdingetje dan loopt het inderdaad vaak vast omdat het plastik dan meteen op elkaar kleeft. Als je het zakje iets hoger legt (op een dikke snijplank ofzo) en de onderkant van de zak op gelijke hoogte ligt met het zuigmondje dan gaat het prima. Al jaaaaaaaaaren.
Succes met zoeken en vinden.
Yvonne
Bedankt voor de tip Yvonne !! Ik ga morgen naar de stad, eens kijken of de mediamarkt open is

ik zal vanmiddag thuis ff kijken:d heb hem ooit voor 10 euro van marktplaats gehaald