yup..gevoelig typ..ook met andere zaken hoor; als we Doortje op haar lazer geven; is hij degene die zowat onder de trap kruipt met staart tussen de benen.
ik heb het nu ook zo gedaan met het eten (nee; geen ijzeren bak maar een plastic)
dat hij in een ruimte staat waar ook wij niet om hem heen drenzen. Hij krijgt dus echt even de tijd, want hij is niet heel snel met eten.
ik had er nog niet over nagedacht met training en beloning..misschien moet ik wel een andere beloning zoeken dan eten bij die activiteit..
afkeer
Moderator: Lizzy
Re: afkeer
geestig; mijn DSL heet Bruinsma, maar noem ik vaak BRUIN..- Judith - schreef: (zoals mijn Bruin)
Of hem de clicker aanleren, werkt vaak super bij dit soort honden.ElinevKa schreef: yup..gevoelig typ..ook met andere zaken hoor; als we Doortje op haar lazer geven; is hij degene die zowat onder de trap kruipt met staart tussen de benen.
ik heb het nu ook zo gedaan met het eten (nee; geen ijzeren bak maar een plastic)
dat hij in een ruimte staat waar ook wij niet om hem heen drenzen. Hij krijgt dus echt even de tijd, want hij is niet heel snel met eten.
ik had er nog niet over nagedacht met training en beloning..misschien moet ik wel een andere beloning zoeken dan eten bij die activiteit..
Ik heb bij Nox heel veel gehad aan het boek "kalmerende signalen", dan ga je ff helemaal basic en kan je vanuit daar weer verder gaan met zo'n beschadigd typje.
Veel succes
Laatst gewijzigd door pallas op za 02 mei 2009, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
ow wat goed..die ga ik zoeken!!
dank..clicker..ook wel aan gedacht.
Ik moet alleen heel eerlijk zeggen dat onze bruin niet de slimste op aarde is...
dank..clicker..ook wel aan gedacht.
Ik moet alleen heel eerlijk zeggen dat onze bruin niet de slimste op aarde is...
maar het afzonderen werkt fantastisch!! hij likt nu zelfs zijn bak leeg alsof ie meer wil!!
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer: