Voor een langdurig pijnstillend effect.
Helaas moet dit onder een roesje gebeuren en ik weet niet of ik dit nog wil.
Wie heeft er ervaringen met deze behandeling???
Groetjes, Karin
ook namens Yuki
Moderator: Lizzy

En na de 7-8 maanden was het effect weer voorbij???senadance schreef: ja....Boy ( onze rotweiler ) heeft goudinplantaten gehad.
Het heeft een erg goed effect gehad ! Hij heeft door deze goudinplantaten nog zeker een 7 tot 8 maanden pijnvrij kunnen lopen.
Het is toedertijd door een arts in Duitland gedaan Dr. Schulze in Kamen.
Met onze ervaring erg aan te bevelen, alhoewel er ook gevallen zijn waar het niets heeft geholpen.

Dank je wel voor de tip..ik ben al even gaan speuren, maar om haar te benaderen, moet ik mij eerst aanmelden, dat heb ik nu dus maar gedaan.Marlou-Kamiel schreef: op het gedragsforum is een dame, Edy cq `diergedrag`, die ook hervoor bij den Hoek is geweest. met goed reslutaat.
zoek daar maar eens en/of neem contact met haar op.
was er vandaag ook nog even maar dat was gewoon voor een flesje traumeel omdat meneer windhond pijn heeft na een heftige ren-actie met verstappen erbij
succes!![]()
Ja, gezellig druk hèroos79 schreef: Het was druk in de Bilt vandaag![]()
Ben benieuwd Karin, lees even mee. We hebben het er voor Sam ook wel eens over gehad.
groetjes,
Roos
Waarom koos je voor implantaten en bv niet voor reguliere pijnstilling?? (Metacam ofzo)senadance schreef: ja....Boy ( onze rotweiler ) heeft goudinplantaten gehad.
Het heeft een erg goed effect gehad ! Hij heeft door deze goudinplantaten nog zeker een 7 tot 8 maanden pijnvrij kunnen lopen.
Het is toedertijd door een arts in Duitland gedaan Dr. Schulze in Kamen.
Met onze ervaring erg aan te bevelen, alhoewel er ook gevallen zijn waar het niets heeft geholpen.

Sena is even druk denk ikyuki13 schreef: Waarom koos je voor implantaten en bv niet voor reguliere pijnstilling?? (Metacam ofzo)