Ervaringen met Goudkorrelimplantatie???

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Ervaringen met Goudkorrelimplantatie???

senadance
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door senadance »

[quote="yuki13"]
Waarom koos je voor implantaten en bv niet voor reguliere pijnstilling?? (Metacam ofzo)
[/quote]

sorry voor het lange uitblijven van mijn antwoord!!

Metacam hielp niet meer en hij kreeg erg last van zijn maag!
Goudinplantaten hebben hem erg erg goed geholpen.
senadance
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door senadance »

[quote="Angelique"]
Sena is even druk denk ik :)  Wat ik mij kan herrinneren kreeg Boy reguliere pijnstilling, maar werkte dat in de hoogste doseringen niet afdoende.
[/quote]

juist Angelique, zo was het!    dat jij dat nog weet!! :-* :-* :-*
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

[quote="senadance"]
sorry voor het lange uitblijven van mijn antwoord!!

Metacam hielp niet meer en hij kreeg erg last van zijn maag!
Goudinplantaten hebben hem erg erg goed geholpen.
[/quote]
1 van mijn vragen voor Froukje is, als reguliere pijnstillers niks lijken te doen, zoals bij Yuki het geval, zouden goudkorrels dan toch zin kunnen hebben??? Is daar een link of helemaal niet??
Ik weet het niet, maar mijn gevoel neigt naar ´niet doen´ en niet vanwege zijn leeftijd, maar meer vanwege zijn klachten en mijn gevoel dat het niet zal helpen in zijn geval....
roos79
3-sterren
3-sterren

Bericht door roos79 »

[quote="nolly"]
Hai, ik ben ook bij Froukje Kocke geweest in Den Bilt en heb na een aantal behandelingen ook gekozen voor goud. Ik weet niet hoe oud jou hond is, maar hoe jonger de hond hoe beter het aanslaat. Mijn labrador  Gabber was toen al 9 1/2 en bij mijn weten was hij wel vrolijker en liep wat beter.  Maar ik moet zeggen, dat ik ook nog Metacam erbij geef. Dat was eigenlijk niet mijn bedoeling, maar kan niet anders.Dat is nu een half jaar geleden . Maar nu ging hij heel slecht lopen met zijn achterpoten en na een mri-scan bleek , dat hij een tumor heeft die tegen zijn ruggemerg aan zit te drukken. Misschien is dat eerst een optie om een mri te laten maken , zodat je voor de rest alls uitsluit . Dan kan je ,als er voor de rest geen narigheid is alsnog  voor goud gaan. Er is een onderzoek geweest naar goudinjecties en de resultaten waren , zeker bij de nog wat jongere honden zeer goed. Veel sterkte, het blijven altijd moeilijke  beslissingen.nolly en gabber
[/quote]

Bij mijn weten zijn "goudinjecties" anders dan een goudkorrel implantaat.
Vroeger werden bij reuma (? :-\?) patienten goudinjecties gegeven. Ik heb altijd begrepen dat dit geen echt goud was maar zo heette omdat het zo duur was?
Hier gaat het echt om een goudkorrel implantaat.

(ik weet er het fijne niet van, maar reageer even om verwarring te voorkomen ;) )

Plaats reactie