Bedelen / honger, meer eten geven?
Moderator: eelke
Re:Bedelen / honger, meer eten geven?
Ben iig blij dat het goed met Donny gaat en dat de da niet denkt dat er meer aan de hand is! 
[quote="Audrina"]
[quote="Truus"]
Gelukkig is alles dus goed met Donna en heeft hij gewoon een goede eetlust
.
Om zijn maag goed te vullen zou je ook Fytomix kunnen geven. Vooral als je vindt dat hij te dik wordt.
Is mischien een idee
Groetjes Truus.
[/quote]
Als hij 1 van mijn teven was, zou ik dat zo kunnen doen. Want die (vr)eten echt alles. Maar Donny is nogal een zeikerd met eten en voor fytomix haalt ie gewoon zijn neus op.
[/quote]
Ook als je de Fyto door het voer husselt?
[quote="Truus"]
Gelukkig is alles dus goed met Donna en heeft hij gewoon een goede eetlust
Om zijn maag goed te vullen zou je ook Fytomix kunnen geven. Vooral als je vindt dat hij te dik wordt.
Is mischien een idee
Groetjes Truus.
[/quote]
Als hij 1 van mijn teven was, zou ik dat zo kunnen doen. Want die (vr)eten echt alles. Maar Donny is nogal een zeikerd met eten en voor fytomix haalt ie gewoon zijn neus op.
[/quote]
Ook als je de Fyto door het voer husselt?
Ja, dan laat ie ook gewoon zijn eten staan.Ook als je de Fyto door het voer husselt?
Ik probeer het maar op te lossen door hem nog meer beweging te geven en mocht dat niet helpen dan gaat ie een tijdje op de CB light.
Ha ha..gewoon een lekkere eterAudrina schreef: Ja, dan laat ie ook gewoon zijn eten staan.![]()
Ik probeer het maar op te lossen door hem nog meer beweging te geven en mocht dat niet helpen dan gaat ie een tijdje op de CB light.
Succes!
Ja, als het aan hem lag, at ie alleen mergpijpen en soepvlees. Gelukkig vindt ie CB ook nog wel te pruimen.Truus schreef: Ha ha..gewoon een lekkere eter
Succes!