Een leuk berichtje!

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Een leuk berichtje!

WillyP
5-sterren
5-sterren

Bericht door WillyP »

Ik ben ook helemaal om!! Sinds kort, maar toch, ik zie een wereld van verschil.
Ook mijn hond heeft lang getobd met voer. Dieetbrokken, ja dat hielp, maar daar was Baiko het niet mee eens, hij at ze heel slecht. Hij was dan van zijn jeuk en plekken af, maar dat was het dan ook.
Hij is 2½ en moet nog lang plezier hebben van zijn eten. Nou, dat heeft hij nu! En ook ik hoef nu niet meer naar de DA. Hij ziet er super uit, en vooral zijn tanden, die waren na twee weken op barf ook helemaal schoon en ze zijn nu nog witter geworden lijkt het.
Ook ik loop tegen een ´kloof´ aan. Ik heb het er wel over, omdat ik het zo leuk vind. Maar kom vaak mensen tegen die het vies vinden, of inderdaad ook denken dat hij nu niet genoeg vitamines krijgt enzo. Dan laat ik het maar zo en zeg meestal dat als de hond het goed doet op zijn voer dat het dan wel goed is zo.
Nou, mijn hond doet het super op vers vlees en ik weet wat hij krijgt, dat kan ik van de brokken niet zeggen.

Ik maak graag ruimte in de vriezer voor hem, sterker nog hij heeft 1 van de 2 vriezers voor zichzelf.  :)
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

Dit zijn weer s van die fijne heppiedepeppie berichten, hondjes doen t goed dat wordt gezien... en ja voeding doet iets voor /met honden,katten,mensen...
Plaats reactie