allergisch voor bibi?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: allergisch voor bibi?
de eend-diabetes vind Borre heerlijkflin schreef: http://www.carnibest.nl/hond.htm
zonder groenteibbi schreef: de eend-diabetes vind Borre heerlijk![]()
bevat: vers eendenvlees, plantaardige olie, natuurlijke vitaminen en mineralen.
nou vind Bor eendenvleugels ook helemaal het einde dus het zou hem zelf niet uitmaken als er groenten in zat
voor eend doet hij een moo..
maar ik snap 't als je liever geen groenten geeft, en die mogelijkheid is er gelukkig
de hond variant is ook lekker grof! echt een groot verschil met de fijngemalen kattenvariant
maar ik snap 't als je liever geen groenten geeft, en die mogelijkheid is er gelukkig
de hond variant is ook lekker grof! echt een groot verschil met de fijngemalen kattenvariant
[quote="brie"]
zo, maar dat vind ik nogal een verschil in prijs!!!
ik betaalde voor smeagol € 4,50 per kilo
nu weet ik wel dat het grootverbruik is, maar op 100 kilo scheelt dat in mijn geval € 125 euro!!!!
( daarom ben ik ook begonnen met zelf samen stellen, omdat dat veel goedkoper was)
[/quote]
dan bied ik 2 x zo veel, mag ikkem dan?
zo, maar dat vind ik nogal een verschil in prijs!!!
ik betaalde voor smeagol € 4,50 per kilo
nu weet ik wel dat het grootverbruik is, maar op 100 kilo scheelt dat in mijn geval € 125 euro!!!!
( daarom ben ik ook begonnen met zelf samen stellen, omdat dat veel goedkoper was)
[/quote]
dan bied ik 2 x zo veel, mag ikkem dan?
Denk dat je dan niet veel kwijt bent Flin, meer dan 1,5 kg zal hij echt niet zijn. Dus nog geen 7 euro
[quote="brie"]
zo, maar dat vind ik nogal een verschil in prijs!!! ik betaalde voor smeagol € 4,50 per kilo
[/quote]
Daarom doe ik ook de grootverbruik. Ik bestel iedere 3 maanden 105 kg dus op jaarbasis scheelt dit echt heel erg veel. Zelf samenstellen lukt niet omdat de poezels niet knagen maar likken. En botten zijn helemaal vreselijk. Zelf malen heb ik eventjes gedaan maar met een kg per dag is dat niet te doen. Dan denk je dat je een hele berg hebt, en is het nog maar voor 2 weken.
Ik geef nu iedere dag cb en daarnaast krijgen de liefhebbers (dus voornamelijk Roxy) nog spiervlees in de zin van kip, rund, paard, haas, hert, struis, kalkoen etc etc etc in blokjes en dat gaat goed.
zo, maar dat vind ik nogal een verschil in prijs!!! ik betaalde voor smeagol € 4,50 per kilo
[/quote]
Daarom doe ik ook de grootverbruik. Ik bestel iedere 3 maanden 105 kg dus op jaarbasis scheelt dit echt heel erg veel. Zelf samenstellen lukt niet omdat de poezels niet knagen maar likken. En botten zijn helemaal vreselijk. Zelf malen heb ik eventjes gedaan maar met een kg per dag is dat niet te doen. Dan denk je dat je een hele berg hebt, en is het nog maar voor 2 weken.
Ik geef nu iedere dag cb en daarnaast krijgen de liefhebbers (dus voornamelijk Roxy) nog spiervlees in de zin van kip, rund, paard, haas, hert, struis, kalkoen etc etc etc in blokjes en dat gaat goed.
[quote="YaYa"]

Denk dat je dan niet veel kwijt bent Flin, meer dan 1,5 kg zal hij echt niet zijn. Dus nog geen 7 euro
[/quote]
nou, de totale hoeveelheid van gister kwam uit op: 2 hele kuikens en 170 gram cb

hij weegt nu 1600 gram
waar laat ie het!!! Hij gaat me echt de vriezers leeg eten
maarre Flin: hij is zooo veels te leuk!!!!!!!! no way
[/quote]
nou, de totale hoeveelheid van gister kwam uit op: 2 hele kuikens en 170 gram cb
hij weegt nu 1600 gram
waar laat ie het!!! Hij gaat me echt de vriezers leeg eten
maarre Flin: hij is zooo veels te leuk!!!!!!!! no way
- spreeuwtje
- 5-sterren

max heeft nu een paar dagen brokjes gegeten.. en zijn huid is nu een stuk rustiger..
zijn vacht stond helemaal op en hij stonk van al dat gelik.
nu voelt zijn vacht weer gladder maar hij braakt veel haarballen uit omdat hij toch veel haren binnen krijgt..
en nu denk ik.. zal ik hem morgen ofzo weer eens bibi gaan geven?
eens zien wat er dan gebeurt?
als het dan weer verergert weet ik gelijk helemaal zeker dat t door de bibi komt..
zijn vacht stond helemaal op en hij stonk van al dat gelik.
nu voelt zijn vacht weer gladder maar hij braakt veel haarballen uit omdat hij toch veel haren binnen krijgt..
en nu denk ik.. zal ik hem morgen ofzo weer eens bibi gaan geven?
eens zien wat er dan gebeurt?
als het dan weer verergert weet ik gelijk helemaal zeker dat t door de bibi komt..
- spreeuwtje
- 5-sterren

even een update voor diegene die het interesseert..
alle 4 de katjes eten nu toch al wel weer een paar weken bibi..
max heeft nog steeds behoorlijke jeuk.. maar krabt zichzelf niet meer helemaal stuk..
koekje en laura waren hier op visite toen zijn ruggetje nog niet terug behaard was.. en die vonden het er meer uitzien als een hotspot..
maar ik weet niet of dat ook bij katten voorkomt..
naja..
iig.. ze eten dus bibi.. en binnenkort weer gemalen zelf samengestelde barf..
alle 4 de katjes eten nu toch al wel weer een paar weken bibi..
max heeft nog steeds behoorlijke jeuk.. maar krabt zichzelf niet meer helemaal stuk..
koekje en laura waren hier op visite toen zijn ruggetje nog niet terug behaard was.. en die vonden het er meer uitzien als een hotspot..
maar ik weet niet of dat ook bij katten voorkomt..
naja..
iig.. ze eten dus bibi.. en binnenkort weer gemalen zelf samengestelde barf..