gelukkig maar!
Korrelige ontlasting!
Moderator: eelke
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Korrelige ontlasting!
gelukkig maar!
goed dat ik dit topic even lees, want wij nemen Kivo mee op vakantie en wilden dat dus puur geven, dan weet ik in elk geval dat ik nog wat anders moet verzinnen om extra mee te nemen en in elk geval op hun ontlasting moet letten !!! 
Kun je ook, i.p.v. extra pens of spiervlees, een lepeltje olijfolie geven ?
Kun je ook, i.p.v. extra pens of spiervlees, een lepeltje olijfolie geven ?
-
Bullmastiff gek
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik denk als je bedoelt om iets te geven ivm eventuele hardere ontlasting, dat zalmolie een goede optie is., of lijnzaadolie.
Ik persoonlijk zou voorzichtig zijn met olijfolie, maar dat is puur een idee dat ik heb, heb hier geen ervaring mee.
Het wil natuurlijk niet zeggen dat elke hond last heeft van de Kivo, maar gewoon in de gaten houden.
En zodra je merkt dat de ontlasting een beetje uit elkaar valt als een verkruimelt beschuitje zal ik maar zeggen!
Op je hoede zijn.
Ik persoonlijk zou voorzichtig zijn met olijfolie, maar dat is puur een idee dat ik heb, heb hier geen ervaring mee.
Het wil natuurlijk niet zeggen dat elke hond last heeft van de Kivo, maar gewoon in de gaten houden.
En zodra je merkt dat de ontlasting een beetje uit elkaar valt als een verkruimelt beschuitje zal ik maar zeggen!
Op je hoede zijn.
okee Amber, ik ga kijken of ik zo'n pompflesje zalmolie kan scoren

-
Henny V.
- 4-sterren

- Contacteer:
Hier eten ze ook alledrie al maanden Kivo.
Maar nergens last van.
Wel lekkere stevige drollen maar niet kruimelig.
Ik geef de rund, kip en vis varianten.
Maar nergens last van.
Wel lekkere stevige drollen maar niet kruimelig.
Ik geef de rund, kip en vis varianten.
Ook hier van die bescuit drollen
Vooral bij mijn jack russell er ik heb het idee dat ik de laatste tijd meer groente in de Kivo zie zitten. Ik wissel zo nu en dan wel af met Haaksbarf, Duck, Rodi en Carnibest maar ze krijgen voornamelijk toch Kivo.
flesje zalmolie is binnen, nu nog bij de grote stapel die mee moet naar Frankrijk leggen en niet vergeten

-
Bullmastiff gek
- 4-sterren

- Contacteer:
Nou, dat is mooi.
Ik hoop dat jullie een goede vakantie hebben,
Ik weet trouwens niet of jullie de Kvv van een verkooppunt betrekken, want sommige hebben ook de zalmolie.
Veel succes ermee!
Ik hoop dat jullie een goede vakantie hebben,
Ik weet trouwens niet of jullie de Kvv van een verkooppunt betrekken, want sommige hebben ook de zalmolie.
Veel succes ermee!
-
Bullmastiff gek
- 4-sterren

- Contacteer:
Nou, zowel Mack als Kay zitten nu bijna twee weken alweer op de 100% Carnibest, heb Mack in het begin de kip en de lam gegeven omdat ie behoorlijk van slag is geweest,, eerst verstopt, toen weer diaree!
Maar nu gisteren ook de gewone weer.
En ik moet zeggen, de ontlasting is tot nu toe echt prima.
Ze poepen keurig twee maal per dag, een goed hoopje, wat kwa substantie en kleur prima is.(Ben een echte poep observeerder geworden)

Dus ik ga niet meer terug, naar een ander Kvv.
Alleen mijn portomonnee is er niet zo blij mee, het is natuurlijk alles bij elkaar ruim 100 kilo hond
wat gevoerd moet worden.
Maar zowel Ron als ik vinden het belangrijker dat ze geen rare dingen meer hebben kwa ontlasting.
En plakaten diaree van 60 x 60 cm opruimen is geen hobby van ons, dus geen keus.
Maar nu gisteren ook de gewone weer.
En ik moet zeggen, de ontlasting is tot nu toe echt prima.
Ze poepen keurig twee maal per dag, een goed hoopje, wat kwa substantie en kleur prima is.(Ben een echte poep observeerder geworden)
Dus ik ga niet meer terug, naar een ander Kvv.
Alleen mijn portomonnee is er niet zo blij mee, het is natuurlijk alles bij elkaar ruim 100 kilo hond
Maar zowel Ron als ik vinden het belangrijker dat ze geen rare dingen meer hebben kwa ontlasting.
En plakaten diaree van 60 x 60 cm opruimen is geen hobby van ons, dus geen keus.