Mwha, latex was je er met goed warm water nog wel uit. Voor de rest ga ik met je meePaul_Barte schreef:
Jolly, verf op waterbasis kun je alleen maar verwijderen als de verf NIET droog is!!! Hetzelfde geldt voor latex. Het zijn n.l. producten die reageren met zuurstof en na droging zijn ze met geen moer meer te verwijderen (ook niet met een oplosmiddel).
Het enigste wat je kunt proberen is de 'pindakaastruc' die werkt in de meeste gevallen het beste.
In ieder geval nooit knoeien an je hond met wasbenzine, peut, terpentine of nog aggressievere middelen zoals nagellakremover (aceton) of MEK.
Vraagje over verf
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re:Vraagje over verf
ja die ken ik ook, of in de vriezer als je kauwgom op een kledingstuk hebt zitten, wil ook nog wel een shelepen, maar om een ridgeback nou in de vriezer te leggengonny schreef: Ik ken alleen de pindakaas truc met kauwgom in het haar!!!![]()
-
lekker kort
Voordat je die vriezer leeg hebtJolly schreef:
ja die ken ik ook, of in de vriezer als je kauwgom op een kledingstuk hebt zitten, wil ook nog wel een shelepen, maar om een ridgeback nou in de vriezer te leggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou hij helpt wel mee om hem eerst leeg te eten danlekker kort schreef: Voordat je die vriezer leeg hebt![]()
![]()
![]()
-
gonny
Je hebt er toch 2?????Jolly schreef:
nou hij helpt wel mee om hem eerst leeg te eten dan![]()
8)
ja de ene is een middelgrote kist en de anderee is er1 met 3,5 lade, hopelijk wordt dat binnen kort 1 super grote kist erbij en gata die emt de 3,5 lade naar mijn oudersgonny schreef: Je hebt er toch 2?????![]()
Laatst gewijzigd door Jolly op vr 16 jul 2004, 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.