wie weet raad update !!!
Moderator: Lizzy
Re: wie weet raad
Het ziet er net zo uit als toen ik Candy kreeg, zij had Juvenile Pyoderma.
Is behandeld met ab en prednison en ingesmeerd met ACE zalf( levertraan), ik hoop dat jouw da uitsluitsel kan geven en dat ze snel opknapt!
Toen het dicht was heb ik er calendula opgesmeerd, en ze is bijna zonder littekens!
Alleen nog zo'n mooie zwarte snuit als Arak!
Sterkte!
Is behandeld met ab en prednison en ingesmeerd met ACE zalf( levertraan), ik hoop dat jouw da uitsluitsel kan geven en dat ze snel opknapt!
Toen het dicht was heb ik er calendula opgesmeerd, en ze is bijna zonder littekens!
Alleen nog zo'n mooie zwarte snuit als Arak!
Sterkte!
Re: wie weet raad
morgen om 14.15 naar de dierenarts, maar nu heeft sinds vannacht ook zachte ontlasting dus ik ben benieuwd morgen en ze had al sinds dit gebeuren geen donkere ontlasting meer maar ik had meer het idee dat het er door kwam dat ze het halve stadspark niet meer leeg at, maar ja nu word het ook een soort van diaree achtig ik ben echt blij als ik morgen kan, die arts die er vandaag zit heeft geen zin want daar laat tessa niks toe want ze mag haar niet
Re: wie weet raad update !!!
ik ben bij de dierenarts geweest,en ze heeft weer een ab kuur gehad en ze moet haar kap ophouden maandag moet ik bellen of er verbetering is zo niet moet ik dinsdag terug komen dan word er onder nacose afschrapsel eraf gehaald en gelijk onder de microsoop gelegt en evt een utopsie geen idee hoe je het schrijft
maar dat word dan ook gelijk gedaan dus nu ff afwachten hij had het dus ook over die puppy ziekte en een soort krentenbaart, en nog andere dingen weet ook niet precies wat allemaal tessa was zo druk en ik was alleen dus er zijn me dingen ontgaan
maar dat word dan ook gelijk gedaan dus nu ff afwachten hij had het dus ook over die puppy ziekte en een soort krentenbaart, en nog andere dingen weet ook niet precies wat allemaal tessa was zo druk en ik was alleen dus er zijn me dingen ontgaan
Een biopt hoop ik.connie63 schreef: en gelijk onder de microsoop gelegt en evt een utopsie geen idee hoe je het schrijft
ja dat bedoelde hij ja sorry was een beetje rommelig dat gesprek
kan ook een utopie zijnHitam schreef: Een biopt hoop ik.
hahaha nou laten we het er op houden dat het is was om uit tezoeken wat ze heeft al die woorden pffff

- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
laten ze het maar eens nakijken!
Ik dacht meer aan autopsie maar dat kan pas als hij dood is. Lijkt mij niet de bedoeling.yuki13 schreef: kan ook een utopie zijn![]()
![]()
nou nee laten we dat maar ff vele jaren uitstellen