Doorzakken achterpoten...of loopt het op zijn eindje???
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Doorzakken achterpoten...of loopt het op zijn eindje???
Duimen draaien!
Hopelijk valt het mee...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe is het gegaan, viel het allemaal mee, we horen het zo wel.
We zijn er weer en Yuki ligt zijn roes uit te slapen.....
Blij dat het achter de rug is en prettig om het door Tannetje te laten uitvoeren!!
De nier- en leverwaarde waren goed, zijn hart ook en dus mochten we door naar de 2e ronde.....narcose en opereren.
Het is allemaal goed gegaan, de bal zal worden opgestuurd en Yuki rest niets anders dan weer te herstellen van deze vervelende onderbreking in zijn weg naar verbetering van beweging.
Blij dat het achter de rug is en prettig om het door Tannetje te laten uitvoeren!!
De nier- en leverwaarde waren goed, zijn hart ook en dus mochten we door naar de 2e ronde.....narcose en opereren.
Het is allemaal goed gegaan, de bal zal worden opgestuurd en Yuki rest niets anders dan weer te herstellen van deze vervelende onderbreking in zijn weg naar verbetering van beweging.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
fijn te lezen dat het goed gegaan is!!!!!!!
lekker laten pitten en je mannetje lekker verwennen!!
ppffff pak van je hart he!
hij was dan ook wel in hele goede handen!
lekker laten pitten en je mannetje lekker verwennen!!
ppffff pak van je hart he!
hij was dan ook wel in hele goede handen!
Gelukkig! Wat zul jij opgelucht zijn en inderdaad, dit is achter de rug en nu op naar ronde 2!yuki13 schreef: We zijn er weer en Yuki ligt zijn roes uit te slapen.....
Het is allemaal goed gegaan, de bal zal worden opgestuurd en Yuki rest niets anders dan weer te herstellen van deze vervelende onderbreking in zijn weg naar verbetering van beweging.![]()
Gelukkig allemaal goed gegaan. Sterkte verder met Yuki!
Gelukkig heel goed nieuws!!yuki13 schreef: We zijn er weer en Yuki ligt zijn roes uit te slapen.....
Het is allemaal goed gegaan, de bal zal worden opgestuurd en Yuki rest niets anders dan weer te herstellen van deze vervelende onderbreking in zijn weg naar verbetering van beweging.![]()
Beterschap voor hem!
Fijn dat het achter de rug is en allemaal goed is gegaan. Beterschap voor de patiënt! 
Bij deze de foto's van vandaag 8)
Niet voor mensen die niet tegen bloed kunnen!!

klik op de foto voor de slideshow
Niet voor mensen die niet tegen bloed kunnen!!

klik op de foto voor de slideshow
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op wo 24 jun 2009, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat koppie, die oogjes 
Ach gossie, die siep ooggies :-\ Wel gaaf dat je er bij mocht zijn!
Oh karin,
ik schaam me diep
ben het vergeten. Lees nu dat het goed is gegaan, ben erg blij voor jullie!!
Hopelijk knapt Yuki nu snel op, geef hem, als ie niet misselijk is, nog maar een extra hanen-vleesje
ik schaam me diep
Hopelijk knapt Yuki nu snel op, geef hem, als ie niet misselijk is, nog maar een extra hanen-vleesje
Geeft niks Roos, je kunt niet alles onthoudenroos79 schreef: Oh karin,
ik schaam me diepben het vergeten. Lees nu dat het goed is gegaan, ben erg blij voor jullie!!
Hopelijk knapt Yuki nu snel op, geef hem, als ie niet misselijk is, nog maar een extra hanen-vleesje![]()
En inderdaad...je hebt het indirect al lang goed gemaakt, want het eerste wat Yuki net at waren wat stukjes hanenvlees...dat had ik speciaal meegenomen vandaag, omdat ik weet dat als ie iets wil eten, het dat zeker moet zijn
Nu ga ik even een karkasje malen voor hem