Is dat ook de Smakelijke versie? Dan ga ik de da 's porrenNynke F schreef: ik betaal voor Fortekor 20 (!) €34,95. De pilletjes deel ik in 4 stukjes![]()
dus dat is een stuk goedkoper dan Fortekor 5
![]()
![]()
Prijs fortekor c.q. Benakor 5 mg
Moderator: Lizzy
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Re: Prijs fortekor c.q. Benakor 5 mg
Op de verpakking staat: Fortekor Flavour 5....
Zijn dit dan andere pilletjes?
Ik heb echt voor 4 strips van 56 pilletjes 24 euro betaald. In Ridderkerk.
Zijn dit dan andere pilletjes?
Ik heb echt voor 4 strips van 56 pilletjes 24 euro betaald. In Ridderkerk.
nee, dat is niet de smakelijke versieKruimel schreef: Is dat ook de Smakelijke versie? Dan ga ik de da 's porren![]()
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ja, met honden is dat geen probleem maar Karel is een kat, een rooie, en hij is TEGEN
die smakelijke pilletjes eet hij zo als snoepjes maar de 'normale' versie moet je er met geweld inproppen en dat gaat een paar keer en dan niet meer.
Mijn dames eten niet zo graag smakelijke tabletjes, net zo min als de niet smakelijke LOL Ik geef alles met honing, weet ik zeker dat ik niets terugvind
Kruimel schreef: Ja, met honden is dat geen probleem maar Karel is een kat, een rooie, en hij is TEGENdie smakelijke pilletjes eet hij zo als snoepjes maar de 'normale' versie moet je er met geweld inproppen en dat gaat een paar keer en dan niet meer.
Hmmmmm........ de DA had vorige keer een foutje gemaakt.
Ik betaal nu voor 4 strips Fortekort flavour 5 50 euro.
Doe ik er slimmer aan om Fortekort 20 te nemen??
Das een koopje 5,50! Maakte mijn da die fout maar
Ik heb inmiddels een blister besteld, bij de dierenkliniek hier in de buurt, alleen een blister hadden ze niet meer, dus kreeg ik drie doosjes van 4 strippen Fortekor 5, voor 132,00 euro, altijd nog goedkoper dan wat mijn da rekent. Ben heel wat eurootjes goekoper uit in de maand. En mijn eigen da gaf mij Benakor mee, en nu heb ik de Fortekor nog goedkoper. Nu kunnen we daar heel lang mee doen nu we eentje minder op de Fortekor hebben staan 
Jasmijn85 schreef: Hmmmmm........ de DA had vorige keer een foutje gemaakt.
ik betaal voor 2 stripjes benakor 15 euro. Dit is wel de 2,5 mg. Zal binnenkort eens bij mn goedkope dierenarts informeren.
Nee.. 50 euro:) en het heet Fortekor Flavour 5!