Kosten per maand...
Moderator: Lizzy
Re: Kosten per maand...
Ik haal de meeste spullen bij Lupa in Budel en ben momenteel iets meer dan een euro per dag kwijt. Pens haal ik bij de slager. Gemiddeld 2.25 per kilo, niks duurder dan brokken dus, mijn hond eet 650 g per dag.
-
pieterendiaan
weet jij of ze ook eendennekken verkopen? voor mij namelijk wel in de buurt, en als ik die prijzen hoorButch schreef: Voor wie het wil weten: Poelier Kukeleku staat op diverse markten door het land heen...
-
calimero_a
- 4-sterren

pffffffff volgens mij moet ik toch echt ergens geld kunnen besparen...
de dames eten hier 2250 gram vlees per dag samen en ik betaal gemiddeld 1,50 tot 2 euro de kilo....
dat is dus per maand *grijpt rekenmachine* zo'n 150 euro....
de dames eten hier 2250 gram vlees per dag samen en ik betaal gemiddeld 1,50 tot 2 euro de kilo....
tja. Met die hoeveelheden is er maar één opplossing:calimero_a schreef: pffffffff volgens mij moet ik toch echt ergens geld kunnen besparen...
Extra vriezers aanschaffen en als er een aanbieding is meteen een flinke bulk inkopen.
(ik zou het ook graag doen, maar hier is maar plek voor één grote vriezer
Ik mik hier mijn 3 ladenvriezer vol voor 35 euro en daar kan ik 3 maanden mee vooruit 
-
Antonia
- 5-sterren

Wat jij uitgeeft voor 3 maanden, dat gaat er bij mij in drie dagen doorheentiny schreef: Ik mik hier mijn 3 ladenvriezer vol voor 35 euro en daar kan ik 3 maanden mee vooruit![]()
Ik kom gemiddeld uit op 1.50 per dag aan vlees per hond. Buiten dit bedrag krijgen ze groenten, fruit en diverse andere dingen. Dan kom ik rond de 40 a 50 euro per maand uit per hond aan eten.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Want van het ene voer je weinig en van het andere veel.rob w. schreef: kosten per maand zeg niet vel. kosten per kilogram zeg mehr.
Als je weet:
Het gewicht van de hond
Het percentage van dat gewicht dat de hond eet
en wat je daar per maand aan kwijt bent
dat spreekt toch meer vind ik
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb nu een bestelling bij Herby gedaan... 70 euro.. voor 4 weken, 2 honden, waarbij ik van het orgaanvlees en spiervlees overhoud voor nog eens 3 weken... 35 euro per hond dus... Naja, gemiddeld want Pip eet natuurlijk maar weinig nog
-
GabyenACTAEONIS
- 1-ster

- Contacteer:
Wij zouden voor Jason uitkomen op ongeveer 15 euro in de week (meestal wat minder, net wat ik bestel), dus dat is maximaal 60 euro in de maand.
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Heb nu voor 4 weken besteld bij Lupa.
70 euro voor 4 honden, vind ik toch aardig netjes.
70 euro voor 4 honden, vind ik toch aardig netjes.
Ik voer mijn hond Carnibest. Als ik de kosten zo lees vind ik Barf voeren niet duur hoor. Carnibest kost mij 3.95 per kilo! Ik denk er nu helemaal over ook zelf samen te gaan stellen.
welkom Ami
barfen kan inderdaad een stuk voordeliger!
barfen kan inderdaad een stuk voordeliger!
Ik ben voor 4 honden en 1 kat zo'n 300 euro per maand kwijt.
Maar ga ook niet echt op zoek naar goedkope adresjes.
Maar ga ook niet echt op zoek naar goedkope adresjes.