Versvlees, afwisseling, prijzen en kwaliteit...

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Versvlees, afwisseling, prijzen en kwaliteit...

K@rin
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K@rin »

Je kunt  Smuldier Pens/Kompleet niet vergelijken met Carnibest ...
die versie van Smuldier bestaat voor minimaal 70 % uit Pens en is mede daardoor ook veel goedkoper ...
Ons Elftal

Bericht door Ons Elftal »

Ik geef mijn honden 's morgens altijd Smuldier glutenvrij. Ik heb niet de indruk dat daar zoveel pens in zit. Dan zou je het toch moeten ruiken lijkt mij?
Ik zal het de volgende keer als ik het bestel bij Mulder eens vragen. Want als dat echt zo is, dan krijgen ze toch veel te veel pens?
roos79
3-sterren
3-sterren

Bericht door roos79 »

Ik merk wel vaker dat de 2 Smuldier "soorten" door elkaar gehaald worden.

De Smuldier-glutenvrije variant is NIET hetzelfde als de "normale" Smuldier varianten. Niet alleen omdat er geen graan/gluten in zit maar ook qua vlees samenstelling etc etc.

De rund-rijst zit niet eens pens in!!
De vlees-compleet (glutenvrij) wel, maar als ik het zo bekijk, minimaal.

De vlees-pens-kompleet (niet glutenvrij) of hoe dat ook mag heten, bevat idd behoorlijk wat pens.
Madera
4-sterren
4-sterren

Bericht door Madera »

ik lees hier nu ineesn over smuldier glutenvrij enzo, waar is dit te krijgen? ik kan er niets over vinden op de smuldier site.

Als ik Luck smuldier geef meng ik altijd de pens compleet met de enkelvoudige kip (deze bevat gemalen kipkarkas), zo krijgt hij toch een vorm van natuurlijke calcium binnen.
roos79
3-sterren
3-sterren

Bericht door roos79 »

[quote="*marianne*"]
ik lees hier nu ineesn over smuldier glutenvrij enzo, waar is dit te krijgen? ik kan er niets over vinden op de smuldier site.

Als ik Luck smuldier geef meng ik altijd de pens compleet met de enkelvoudige kip (deze bevat gemalen kipkarkas), zo krijgt hij toch een vorm van natuurlijke calcium binnen.
[/quote]

Ik denk dat je het beste even met Smuldier kan mailen/bellen met deze vraag. Het wordt voorals nog bij DSZ verkocht en door Mulder Diervoeding zelf, die laatste alleen in groot verbruik. Geloof vanaf 8 of 10 dozen?

Plaats reactie