Nederlandstalige literatuur
Moderator: Lizzy
Re: Nederlandstalige literatuur
haha ik denk dat nu al winst aan het maken bent lizzy 
Ik wil er natuurlijk ook één, maar wel gesigneerd door de schrijver 8)
Ik wil er ook graag zeker weten eentje. 
-
rob w.
lizzy als jij schrijf die boek, ik kop zeker. wel 5 exemplar. moet weg gef ok.
ik worde vrolik je gat boek uit gef.
ik worde vrolik je gat boek uit gef.
En genoeg vrienden met dieren, leuk ook als cadeautje!Laura2004 schreef: Ik wil er natuurlijk ook één, maar wel gesigneerd door de schrijver 8)
hoi sander.
er is een nederlandstalig boek over barf. ik heb het een paar weken geleden gewoon besteld bij de bruna.
het heet "voer voor carnivoren"van tannetje koning. heel intressant boek en duidelijke uitleg.
gr marianne
er is een nederlandstalig boek over barf. ik heb het een paar weken geleden gewoon besteld bij de bruna.
het heet "voer voor carnivoren"van tannetje koning. heel intressant boek en duidelijke uitleg.
gr marianne
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Is er al weer meer nieuws over het uit te komen boek? Zit met smart te wachten op het boek 
Het boekje van tannetje ga ik ff opzoeken, heb ik liggen en zeker handig als naslag maar wel wat basic / dun
Het boekje van tannetje ga ik ff opzoeken, heb ik liggen en zeker handig als naslag maar wel wat basic / dun
Ook ik zou het graag willen lezen!!!
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Toch kan ik iedereen ook het e-book van Mogens Eliassen aanbevelen. Het is een dik boek, maar een uitstekend naslagwerk. Het is zeker zijn $25 waard.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ook graag een exemplaar van Lizzy's boek naar Spanje!
Of maak er meteen maar twee van, want ik weet nog wel een paar mensen die er iets mee kunnen!
Overigens bestaat er zoiets als http://www.eigenbeheer.nl, voor het geval je nog geen uitgever hebt.
Of maak er meteen maar twee van, want ik weet nog wel een paar mensen die er iets mee kunnen!
Overigens bestaat er zoiets als http://www.eigenbeheer.nl, voor het geval je nog geen uitgever hebt.
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op di 08 sep 2009, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Is het boek van Lizzy dan uitgebreider dan het boek van Tannetje?
En wat wordt ca. de prijs? Dan mogen beide boeken ook wel naar Portugal verzonden worden.
En wat wordt ca. de prijs? Dan mogen beide boeken ook wel naar Portugal verzonden worden.
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Mee eens, ik heb het ook maar ondanks dat ik goed engels lees heb ik het idee dat ik toch wat details mis door het taalverschilXada schreef: Toch kan ik iedereen ook het e-book van Mogens Eliassen aanbevelen. Het is een dik boek, maar een uitstekend naslagwerk. Het is zeker zijn $25 waard.
-
Xada
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb het in het nederlands gelukkig. Mijn engels is namelijk ook niet zo goed.Claudia N schreef: Mee eens, ik heb het ook maar ondanks dat ik goed engels lees heb ik het idee dat ik toch wat details mis door het taalverschil![]()
Lizzy's boek is nog niet uit, lees de topic maar eens helemaalXada schreef: Is het boek van Lizzy dan uitgebreider dan het boek van Tannetje?