de dame moet aankomen == updat 9/7/2009 ==
Moderator: eelke
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: de dame moet aankomen
Wat een geweldig goed nieuws. Ja, het is idd gek dat wij vieze ogen en een vuile neus en of vacht fijn vinden. Gelukkig weten we dat dat allemaal goed gaat konen. Ik heb al de Kivo verkocht, ik vond het niet echt voeren.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
hihi, het gaat zeker goedkomen met deze dame!
Ga maar na.... de jongens hadden vanavond eendenek en zij heeft een stukje van ca 5 cm te pakken gekregen en heeft dat op haar jan-dooie-akkertje zitten opknagen. Stoer he? ;-)
Was natuurlijk niet de bedoeling, maar ja... straffen of afpakken vond ik onlogisch ;-)
Ik heb eerder 1 kg Kivo gehad en ze lustten het toen allemaal en de ontlasting was ook goed. Nu heb ik 9 kg liggen en kan ik het dus een week of 2 uitproberen. Als het goed gaat ga ik daarop over.
Wordt vervolgd.... 't is toch voor mijn gevoel een beetje ook "jullie hondje op afstand" ;-)
Suzanne
Ga maar na.... de jongens hadden vanavond eendenek en zij heeft een stukje van ca 5 cm te pakken gekregen en heeft dat op haar jan-dooie-akkertje zitten opknagen. Stoer he? ;-)
Was natuurlijk niet de bedoeling, maar ja... straffen of afpakken vond ik onlogisch ;-)
Ik heb eerder 1 kg Kivo gehad en ze lustten het toen allemaal en de ontlasting was ook goed. Nu heb ik 9 kg liggen en kan ik het dus een week of 2 uitproberen. Als het goed gaat ga ik daarop over.
Wordt vervolgd.... 't is toch voor mijn gevoel een beetje ook "jullie hondje op afstand" ;-)
Suzanne
-
verwonderd
Printknopje aanklikken, alle tekst selecteren, ctrl C ctrl V in een Worddoc en dan heb je alles over jouw mooie lieve oude dame
Re: de dame moet aankomen == updat 9/7/2009 ==
De prinses doet t zo goed......
Af en toe een barfhapje pikken...
beetje spelen, beetje blaffen, veeeeeeeeeeel TLC
Kan niet beter!!
Af en toe een barfhapje pikken...
beetje spelen, beetje blaffen, veeeeeeeeeeel TLC
Kan niet beter!!