je kan ze helemaal droog maken ja, dan ben je zeker een goed/ruim kwartier mee bezig..
in de warme periodes kies ik voor de probleem plekken, dus kont, kraag en op de flanken...
als ze de winterjas aanhebben ben je wel langer bezig met het blazen hoor..
Hellup, stank deel 3.....update
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hellup, stank deel 3.....update
Oké, en dat is per hond neem ik aan......vanaalst schreef: je kan ze helemaal droog maken ja, dan ben je zeker een goed/ruim kwartier mee bezig..
in de warme periodes kies ik voor de probleem plekken, dus kont, kraag en op de flanken...
als ze de winterjas aanhebben ben je wel langer bezig met het blazen hoor..
Ik ga een testpolletje openen.... mbt dit onderwerp. Ben nu nieuwsgierig 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
yuki13 schreef: Ik ga een testpolletje openen.... mbt dit onderwerp. Ben nu nieuwsgierig![]()
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Gebruik van de waterblazer scheelt je waarschijnlijk wel in stofzuigen in huis, dus een deel van de tijd verdien je zo weer terugellenned schreef: Oké, en dat is per hond neem ik aan......Maar goed als het helpt...Ik ga eens even kijken of ik er ergens eentje kan proberen.
als je een goede waterdroger hebt ben je bij een grote hond binnen 15 min klaar, en helemaal droog . maar dat is afhankelijk van de capaciteit van de droger, het voordeel is dat je al het oude onderwol eruitblaast, je komt er dus niet uit te zien, en niet binnen doen!!!!!! daarna dus minder geflok in huis. a.s. zaterdag gaat de hond van mij er ook aan geloven, ik heb goede resultaten gezien.