Heb calcium magnesium complex van Groene os binnen gekregen gisteren.
Dit wil ik gaan gebruiken voor Piper omdat hij geen botten kan verdragen.
Nu zit er echter heen maatschepje in de pot.
En advies hoeveelheid is een halve tot hele maatschep per dag.
Iemand een idee hoeveel er in een maatschepje gaat?
Of heeft iemand toevallig nog een maatschepje over van de Calcium magnesium colmplex?
calcium magnesium complex
Moderator: Lizzy
Re: calcium magnesium complex
Weet je zeker dat er geen maatschep in zit? Meestal zitten ze ergens halverwege in de pot verzonken. Even met een lepel doorheen roeren! En anders hoop ik dat Tannetje (alias Hitam) reageert 
-
geer
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik krijg deze vraag gemiddeld 3 keer per week. En in 99 van de 100 gevallen zit het schepje ergens onderin
En anders wil ik morgen wel even kijken of ik je een losse na kan sturen.
Ik heb de pot echt al wel twintig keer doorgeroerd
met een lepel want ik kon het ook niet geloven.
Maar ik kan echt niet wat vinden, ja een heleboel poeder en stuifsel van het roeren, maar helaas geen maatschepje.
Maar ik kan echt niet wat vinden, ja een heleboel poeder en stuifsel van het roeren, maar helaas geen maatschepje.
Oh als je zou willen, zou heel super zijn!geer schreef: Ik krijg deze vraag gemiddeld 3 keer per week. En in 99 van de 100 gevallen zit het schepje ergens onderinEn anders wil ik morgen wel even kijken of ik je een losse na kan sturen.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Omkeren in een bakkielindaw schreef: Ik heb de pot echt al wel twintig keer doorgeroerdmet een lepel want ik kon het ook niet geloven.
Ik heb de hele pot op de kop gehad maar hij zit er echt niet in.....