Jippieterendiaan schreef:
ik hoop het ook voor je, ik baalde er wel een beetje van was er speciaal voor gaan rijden en kreeg maar de helft mee
en aangezien jij er ook speciaal voor rijdt toch?
sorry
Moderator: Lizzy

Jippieterendiaan schreef:
ik hoop het ook voor je, ik baalde er wel een beetje van was er speciaal voor gaan rijden en kreeg maar de helft mee
en aangezien jij er ook speciaal voor rijdt toch?
Kan je zien hoe dat per hond verschillend is.Anneke en Petal schreef: Petal (cavalier 7,8 kg) eet sinds kort ook zalmkoppen. Wel hard die dingen, lijken wel echte botten! Mijn man hakt ze in 4 delen. 1 deel per keer is ongeveer 100 gr. Dan nog een paar keer in stukken hakken, anders krijgt ze ze niet weg, maar ze is er dol op!
ach ik bestel de volgende keer gewoon het dubbel van wat ik nodig heb haha, heb ik altijd genoegMarijeEnBoomer schreef: JipEn ik heb nog wel m'n vriendin in pijnacker gezegd dat het nu 1 euro de kilo was
![]()
sorry

lekkere bedoeling zeg.... die man kan alle barfers niet aanMarijeEnBoomer schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen parelhoen voor Boomer
Hij had het per ongeluk gister al in de kar gelegd en dus gister ook verkocht
Gelukkig wel m'n kipkarkas (met korting door de ontbrekende parelhoen)
Volgende week heeft ie het gegarandeerd voor me... ben benieuwd...
Ik ben wel benieuwd of er volgende week voor mij nog iets iets,ik ga op woensdag.MarijeEnBoomer schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen parelhoen voor Boomer
Hij had het per ongeluk gister al in de kar gelegd en dus gister ook verkocht
Gelukkig wel m'n kipkarkas (met korting door de ontbrekende parelhoen)
Volgende week heeft ie het gegarandeerd voor me... ben benieuwd...

misschien het gene wat ik op donderdag zou krijgen*Marga* schreef: Ik ben wel benieuwd of er volgende week voor mij nog iets iets,ik ga op woensdag.

Ik ga in Scheveningen op donderdag.. Ik krijg het volgens die man nu gegarandeerd maar ben bang dat alles alweer in pijnacker verkocht word*Marga* schreef: Ik heb een bevestiging dat het er zou zijn.
Maar jij gaat toch niet in pijnacker?

nope heb ook een mailtjepieterendiaan schreef: beetje balen zo zeg >:(
hoop dat het er wel voor jou is marije...ben erg benieuwd!!
flink balen!!! Heb er nog aan gedacht vandaag... Jammer hoor!MarijeEnBoomer schreef: nope heb ook een mailtje![]()

lief van je!!pieterendiaan schreef: flink balen!!! Heb er nog aan gedacht vandaag... Jammer hoor!
Nee zou ook wat zijnMarijeEnBoomer schreef: lief van je!!
Ach het komt wel!!
Boomer verhongerd niet hoor
Maar ze is zo gek op parelhoen![]()