Cheri ligt doodziek bij de DA - overleden aan lever degeneratie
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Cheri ligt doodziek bij de DA - nu even naar huis gehaald...
Cheri is weer thuis met AB (Baytril) voor nog 8 dagen en Prednison met een afbouwprotocol erbij.
Haar temperatuur was nu 38.2 bij de DA, toen ze daar gisteravond weg ging was het 37.2.
Het bloed afnemen ging lastig en van schrik ging ze opeens wijdbeens op 4 poten staan, heen onhandig, maar ze belaste dus kort haar achterpoten.
Thuisgekomen gebruikte ze heel kort haar achterpoten toen ze naar een bedje toe kroop over het vetbed.
Haar nierwaardes waren fors verbeterd, de leverwaardes nog niet.
Leo heeft met de DA afgesproken dat we bellen hoe het zich ontwikkelt en dan overleggen wat we doen.
Laten we hopen dat het herstel zich voortzet.
Ze heeft overigens nog geen gebruik gemaakt van de kattenbak en ook voor zover ik kon zien/voelen nergens urine laten lopen. Vreemd eigenlijk...
Haar temperatuur was nu 38.2 bij de DA, toen ze daar gisteravond weg ging was het 37.2.
Het bloed afnemen ging lastig en van schrik ging ze opeens wijdbeens op 4 poten staan, heen onhandig, maar ze belaste dus kort haar achterpoten.
Thuisgekomen gebruikte ze heel kort haar achterpoten toen ze naar een bedje toe kroop over het vetbed.
Haar nierwaardes waren fors verbeterd, de leverwaardes nog niet.
Leo heeft met de DA afgesproken dat we bellen hoe het zich ontwikkelt en dan overleggen wat we doen.
Laten we hopen dat het herstel zich voortzet.
Ze heeft overigens nog geen gebruik gemaakt van de kattenbak en ook voor zover ik kon zien/voelen nergens urine laten lopen. Vreemd eigenlijk...
Ach Astrid...wat een narigheid voor jullie Cheri....
Ik duim mee met de andere dat de medicijnen hun werk doen en dat ze goed op mag knappen

Ik duim mee met de andere dat de medicijnen hun werk doen en dat ze goed op mag knappen
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ik duim mee!
Bij Kruimel duurde het 3 weken voordat ze weer op orde was. Die was ook echt zo slap als een vaatdoek en zat alleen in een hoekje met haar kop naar de muur. Dat doen katten nou eenmaal als ze zich beroerd voelen. Er zit vooruitgang in bij Cheri dus het kan nog goedkomen!
Bij Kruimel duurde het 3 weken voordat ze weer op orde was. Die was ook echt zo slap als een vaatdoek en zat alleen in een hoekje met haar kop naar de muur. Dat doen katten nou eenmaal als ze zich beroerd voelen. Er zit vooruitgang in bij Cheri dus het kan nog goedkomen!
Dat ze niet op de kattenbak gaat kan ook zijn omdat ze haar achterpoten niet optimaal kan/wil belasten, wordt op die manier lastig plassen natuurlijk. Kon de da wel urine voelen in haar blaas? Of ontlasting?
Goed nieuws dat ze zelf wil eten als is het weinig, want dwangvoeren vind ik zelf altijd heel erg om te doen terwijl je weet dat het noodzakelijk is
Heel veel sterkte met de zorg voor Cheri. Waarom kruip je niet lekker bij haar 's nachts? Gewoon gaan slapen en haar met rust laten, soms is je aanwezigheid prettig voor een kat. Het lijkt alsof ze zich dan toch gesteund voelen.
Dikke
voor zieke en ik mijn duimen draaien op volle toeren!
Goed nieuws dat ze zelf wil eten als is het weinig, want dwangvoeren vind ik zelf altijd heel erg om te doen terwijl je weet dat het noodzakelijk is
Heel veel sterkte met de zorg voor Cheri. Waarom kruip je niet lekker bij haar 's nachts? Gewoon gaan slapen en haar met rust laten, soms is je aanwezigheid prettig voor een kat. Het lijkt alsof ze zich dan toch gesteund voelen.
Dikke
Net het verhaal van Cheri gelezen,wat een ellende maar zo te lezen is het een
taaie dame.
sterkte en hier worden duimen gedraaid
taaie dame.
sterkte en hier worden duimen gedraaid
Ik duim driftig mee!!!
Ze wil dus niets meer eten sinds vanochtend, alleen maar slapen...
Ik ga er maar van uit dat dat een goed teken is en de medicatie zo optimaal zijn werk kan doen.
Ik ga er maar van uit dat dat een goed teken is en de medicatie zo optimaal zijn werk kan doen.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ik lees t nu pas en ga heel erg duimen 
...onze Miep heeft dus ook 'n leverprobleem, en zeker niet zo accuut als Cheri,
hij heeft dezelfde medicatie gehad, en we zitten nog in de afbouwfase van de prednison.....
ook onze Miep was zo moe....nu de pred wat minder wordt, lijkt hij iets minder slaperig....
edit: en 'n vers-leverdieet, maar dat vindtie niet njet lekkur....
nogmaals sterkte
hij heeft dezelfde medicatie gehad, en we zitten nog in de afbouwfase van de prednison.....
ook onze Miep was zo moe....nu de pred wat minder wordt, lijkt hij iets minder slaperig....
edit: en 'n vers-leverdieet, maar dat vindtie niet njet lekkur....
nogmaals sterkte
Laatst gewijzigd door flin op wo 29 jul 2009, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Fijn dat er in ieder geval vooruitgang in zit, we duimen gewoon driftig verder voor het herstel van Cheri 
Helaas gaat het slechter met Cheri, ze laat haar plas lopen, had net een soort toeval.
We gaan zo weer met haar naar de DA, het ziet er niet goed uit...
We gaan zo weer met haar naar de DA, het ziet er niet goed uit...
O sjips Astird, wat naar allemaal.... Ik ga duimen voor Cheri, heel veel sterkte!
Ach wat erg. Sterkte. Ik duim.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Ah nee toch! 
Ik duim hier nog een tandje harder voor haar, kom op meid!
Ik duim hier nog een tandje harder voor haar, kom op meid!
Heel erg bedankt voor al jullie mooie gedachten voor Cheri, helaas heeft het niet mogen baten.
Vanavond pleegt onze DA sectie op haar en hopen we iets van antwoorden te vinden.
Ik zal daar later hier wel meer over vertellen, nu zijn we even helemaal leeg...
We gaan even met de honden wandelen
Vanavond pleegt onze DA sectie op haar en hopen we iets van antwoorden te vinden.
Ik zal daar later hier wel meer over vertellen, nu zijn we even helemaal leeg...
We gaan even met de honden wandelen