Vanwege Judy's oxalaten in haar urine heb ik maar eens kalkoenvlees bij Herby besteld. Nou ja.....vlees. ???
Gemalen prut is het. Bovendien vinden alledrie de honden het niet te nassen.
Dus huppa, in de kliko die zooi.
Ik weet het..
Ik dacht dat ik mooie afsnijsels zou krijgen maar het is idd heel erg fijn gemalen.
Ik bestel het niet meer, heb toch liever grotere stukken vlees.
Hier wordt het wel goed gegeten.
Maar ik geef het maar aan 1 hond, die een leverontsteking heeft gehad en dus magere diersoorten krijgt.
Het voordeel vind ik, voor haar dan, dat de medicatie lekker erdoor heen kan en ze dit dan zonder morren opeet.
Ik heb het dan ook in porties van 150 gram in de vriezer, alleen voor haar.
De rest krijgt lekker lappen/ snippers vlees.
Ik heb kalkoenvleugels liggen, van Herby, maar ze zijn keihard! Ik heb toen ook gevraagd hier wat te doen en het overgrote deel van de antwoorden was niet geven. Kalkoenvleugels staan dan ook op mijn 'nooit meer kopen'lijstje.
Ik zit altijd met verbazing mee te lezen - en niet alleen op dit forum - over de slechte ervaringen met Herby. Bestellingen kloppen niet, het vlees is niet gekoeld, de boel komt te laat........Ik ben in elk geval blij dat ik haast alles bij het IC kan kopen!
Ik hoorde van meneer Herby zelf dat de kalkoen spuitvlees is. Het wordt dus met kracht van de botten afgespoten, totdat er een heel kaal bot overblijft. Vandaar de prut.
Tanna schreef:
Ik zit altijd met verbazing mee te lezen - en niet alleen op dit forum - over de slechte ervaringen met Herby. Bestellingen kloppen niet, het vlees is niet gekoeld, de boel komt te laat........Ik ben in elk geval blij dat ik haast alles bij het IC kan kopen!