Wat is dit nu weer, 't zit me niet lekker.
Moderator: Lizzy
Re: Wat is dit nu weer, 't zit me niet lekker.
Okugest zit erin! Ondertussen praktijk gebeld, RJ is onderweg hierheen en gaat met hem langs da. Er is een vermoeden van maagdelitatie (dus nog geen kanteling), we moeten dus even afwachten... Hoe raar 't ook klinkt, maar wat zal ik blij zijn als 't toch gewoon een ordinair maagvirusje o.i.d. zal zijn....
Zou zo'n dilitatie ook door geitenvlees kunnen komen?
Duimen jullie?!
Zou zo'n dilitatie ook door geitenvlees kunnen komen?
Duimen jullie?!
heel veel sterkte en dat het , maar loos alarm mag wezen
Ja, ik hoop zeker op loos alarm!connie63 schreef: heel veel sterkte en dat het , maar loos alarm mag wezen
Volgens mij is de oorzaak van maagdilatatie onbekend. Ik hoop dat het loos alarm is.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
he getver, hoop dat het allemaal mee gaat vallen!
RJ is nu met 'm naar de da.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik duim voor je!
Lees nu het topic pas, heb Rachel al gesproken en direct doorgestuurd naar de praktijk.
Het kan verschillende dingen zijn, helemaal als ik dit topic lees
, maar de symptomen kan ook van een dilatatie zijn en dat is al genoeg reden om het als een spoedgeval te zien en naar te handelen.
Liever zo meteen in de praktijk dat het meevalt, en dat hoop ik zo!, dan iets onderschatten (dieren kunnen niet praten
). Als het wel een dilatatie is dan kan Ikijok direct geholpen worden en ontlucht (letterlijk en figuurlijk).
Nu maar afwachten............
Het kan verschillende dingen zijn, helemaal als ik dit topic lees
Liever zo meteen in de praktijk dat het meevalt, en dat hoop ik zo!, dan iets onderschatten (dieren kunnen niet praten
Nu maar afwachten............
He bah! Sterkte, ik duim dat het niets bijzonders is 
Het lastige is gewoon dat hij qua klachten niet overtuigend in 't standaard plaatje past en dat is ook de reden waarom ik twijfelde om vannacht te handelen (in de zin van da bellen). Maar het voelt gewoon niet goed en dus dan maar 't zekere voor 't onzekere....
sterkte ik hoo pdat het mee valt
Tja en 't geitenvlees... Ik geef dat wel vaker en nooit iets aan de hand...
Dat lucht "opzuigen" dat vind ik overigens wel weer typisch iets voor Ikijok. Hij wordt de laatste maanden al rustiger dan hij was, maar 't is nogal een druktemaker zeg maar... Heeft snel stress en hijgt ook overmatig veel (niet specifiek nu dus alleen dus). Hij produceert bakken met maagzuur en kotst veel gal, dus tja... Het zal me ook niet verbazen als 't wel om gasvorming gaat.
Dat lucht "opzuigen" dat vind ik overigens wel weer typisch iets voor Ikijok. Hij wordt de laatste maanden al rustiger dan hij was, maar 't is nogal een druktemaker zeg maar... Heeft snel stress en hijgt ook overmatig veel (niet specifiek nu dus alleen dus). Hij produceert bakken met maagzuur en kotst veel gal, dus tja... Het zal me ook niet verbazen als 't wel om gasvorming gaat.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Elke keer als ik wil reageren zijn er weer tig reactie bij gekomen 
Maar nu dan maar: Ontzettend veel sterkte en ik duim als een gek dat het loos alarm is c.q. iets relatief onschuldigs!
Dikke knuf voor jou en Ikiyok!
Maar nu dan maar: Ontzettend veel sterkte en ik duim als een gek dat het loos alarm is c.q. iets relatief onschuldigs!
Dikke knuf voor jou en Ikiyok!
Zodra ik iets hoor, meld ik me wel. 
he getsie
ik hoop dat het allemaal meevalt Rachel

Fijn dat RJ in elk geval met hem naar de DA is !!!!!
Fijn dat RJ in elk geval met hem naar de DA is !!!!!