Of het nou van (barf) honden, katten of konijnen is, interesseert hem niks
Poll: honden en het eten van hondenpoep
Moderator: Lizzy
-
Furious_Olive
- 1-ster

- Contacteer:
Re: Poll: honden en het eten van hondenpoep
Yup, onze box van 5 maanden eet ook poep..
-
Henny V.
- 4-sterren

- Contacteer:
Al mijn 3 cavaliers eten geen hondenpoep.
nou tessa doet het sinds kort daarvoor heeft ze het nooit gedaan, eigenlijk sinds ze aan de pretnison zit

Zonder toezicht eet Sofi paardenpoep, Borke interesseert zich er niet voor.
Mijn 2 boxers eten geen hondenpoep, ook nooit gedaan.
-
Elizabeth Bennet
- 1-ster

Mijn Rottweiler at wel hondenpoep toen hij nog brokken at maar hij was toen ook nog heel jong. (pups eten vaak hondenpoep omdat ze hun moeder na willen doen die de poep van de pups eet om het nest schoon te houden) Toen hij vijf maanden was ben ik overgegaan op vers. Ik weet dan ook niet zeker of het door de brok kwam of door ze'n leeftijd. Nu hij op vers voer zit eet hij echt maar heel af en toe nog hondenpoep. En dan met periodes. Of hij dan de poep eet van brok-etende honden of vers voer-etende honden weet ik niet. Ik begrijp niet hoe sommigen dat weten. Dat zie je toch niet aan de poep?
mijn dobermann at hondenpoep tot een jaar daarna niet meer maar hij vind altijd mensenpoep wat hij op eet ,heel erg vies. :-\vind ik
en afhankelijk van het voer wat hij krijgt eet hij paardenpoep.
hij eet nu farmfood en vlees sinds hij dit eet heb ik hem nog geen poep zien eten.
toen hij op een andere brok zat at hij wel paardenpoep.
aangezien ik heel veel verschillende brokken heb gehad ,het gaat een poosje goed en dan gooien ze er weer wat bij waar hij jeuk van krijgt, viel het mij op dat bij sommige brokken hij veel paardenpoep eet en ik heb altijd vlees en brokken gegeven.
groetjes coby
en afhankelijk van het voer wat hij krijgt eet hij paardenpoep.
hij eet nu farmfood en vlees sinds hij dit eet heb ik hem nog geen poep zien eten.
toen hij op een andere brok zat at hij wel paardenpoep.
aangezien ik heel veel verschillende brokken heb gehad ,het gaat een poosje goed en dan gooien ze er weer wat bij waar hij jeuk van krijgt, viel het mij op dat bij sommige brokken hij veel paardenpoep eet en ik heb altijd vlees en brokken gegeven.
groetjes coby
Van mijn twee goldens gaat er eentje regelmatig op drollenjacht en de ander heel sporadisch. Sinds ze vers eten lijkt het wel minder dan met brok. Ik heb het idee dat ze meer struinen naar een drol als hun darmen wat opspelen. Vaak, ook al heeft ze geen drol te pakken gehad, de volgende dag diarree.
Anderhonds poep heeft Luna nooit gegeten, ook niet op brokken. Wel toen ze jong was (en op brok stond) haar eigen poep en ik heb een beetje het idee dat dat ophield toen ze vers ging eten (toen ze ong. 7 maand was). Maar het kan ook zijn dat ze stopte omdat ze puppy-af was.
Paarden-, koeien, katten- en mensenpoep is ze trouwens niet vies van
Soms kan ze niet kiezen wat ze nou het eerste zal doen: opeten of zich er heerlijk in wentelen
Paarden-, koeien, katten- en mensenpoep is ze trouwens niet vies van
Soms kan ze niet kiezen wat ze nou het eerste zal doen: opeten of zich er heerlijk in wentelen
Kan niet stemmen, krijg een foutmelding. Maar desalniettemin, ik stem nee. Ik heb nog nooit een hond gehad die hondenpoep at, ook de honden niet die brokken kregen.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

toen roef nog brok kreeg werd ik echt wanhopig van hem,hij vrat zich een weg door het uitlaatveld heen.
toen hij kvv kreeg werd het iets minder,maar nu hij enkele maanden op barf staat eet hij gelukkig geen hondepoep meer.
roef is een labradorretriever
toen hij kvv kreeg werd het iets minder,maar nu hij enkele maanden op barf staat eet hij gelukkig geen hondepoep meer.
roef is een labradorretriever
Ik heb gestemd dat mijn Berner Sennen geen hondenpoep eet, maar eerlijk gezegd doet hij dat heel af en toe wel. Maar dat is echt niet vaak genoeg om 'ja' te antwoorden: misschien eens in de paar weken een drolletje van een kennelijk onweerstaanbare kwaliteit!
Overigens is mijn hond afgespeend op vers en heeft nooit brokken gehad.
Overigens is mijn hond afgespeend op vers en heeft nooit brokken gehad.
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

Pep at hondenpoep toen ze BIBI kreeg,
nu krijgt ze naast barf Carnibest en nooit geen drol meer op.
Zit er dus ws ook een verschil in kant en klaarvoeding wat
het poep eten veroorzaakt?
nu krijgt ze naast barf Carnibest en nooit geen drol meer op.
Zit er dus ws ook een verschil in kant en klaarvoeding wat
het poep eten veroorzaakt?
-
Decibels
ik heb er hier een paar fervente poepeters bij hoor...en ik ken veel teckels die dat doen...
Ik kan me er niet écht druk om maken...natuurlijk...liever niet in m'n gezicht likken als ze net poep hebben gevroten...
Ik denk dat het voor honden een volkomen 'normale' eigenschap is...moeders eten hier ook best lang de drollen van hun pupjes op....en dat vinden we toch ook niet vies?
Ik kan me er niet écht druk om maken...natuurlijk...liever niet in m'n gezicht likken als ze net poep hebben gevroten...
Ik denk dat het voor honden een volkomen 'normale' eigenschap is...moeders eten hier ook best lang de drollen van hun pupjes op....en dat vinden we toch ook niet vies?
Ik heb niet gestemd, maar Yoda vreet volgens mij alles wat los en vast zit >:(
Olana heeft buien. Ruby doet het niet.
Ze krijgen alle 3 hetzelfde menu voorgeschoteld :)
Olana heeft buien. Ruby doet het niet.
Ze krijgen alle 3 hetzelfde menu voorgeschoteld :)