[quote="AmStaff"]
@Petra
Heb je het vlees al gehad?Ben ook erg benieuwd naar jou reactie.
offtopic,mooie Amstaff heb je gehad,hoe oud is ie geworden?mijn vorige is maar liefst 15 jaar geworden,wat een schat was dat,zo1 krijg ik nooit meer.
Heb een mooie blijvende herinnering aan haar,zoiezo is ze altijd bij me,heb een tattoo van haar kop op mijn arm

[/quote]
Onze BB leeft gelukkig nog hoor

Hij is pas 6 en nog steeds (afkloppen...) kerngezond!
15 jaar....dat is niet niks..... maar ,n heel groot gemis he? Ik kan me voorstellen dat je iets tastbaars van haar bij je wilde hebben en zo,n tattoo is dan mooi..
Het vlees heb ik gehad maar kan er nog weinig zinnigs over melden. Ik stond vanmorgen rond 8 uur al porties te maken van een megazak van 10 kilo rundvlees en dat was eigelijk niet zo,n geweldig succes... ,denk dat het handiger was geweest om het ook in kiloos te verpakken en in te vriezen met dit weer. Tis ook nogal ,n eind Leeuwarden-Amsterdam...
Maar goed...beetje ongelukkig begin en daar reken je iemand niet meteen op af vind ik. Wel iets om een volgende keer aan te denken.
Iza m,n DH at het smakelijk op overigens ....
Vanavond krijgt ze ,n hap mee van de fijngemalen mix met ,t ukkie en de rest heeft pens en karkas gegeten.
Ik vind die grof gemalen mix er overigens prima uitzien! Goed van kleur en niet veel vet. Ben benieuwd hoe ze het gaan vinden morgen.
De verpakking ,die bakjes, vind ik top!